Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Strzelno - Pożary

Pożar lasu

2014-04-19 18:03
 

Dziś około godziny 15:00 zapalił się prywatny teren lasu przy miejscowości Łąkie. Na miejsce dotarli strażacy z Gębic, Mogilna i Strzelna.

Jako pierwsza dotarła jednostka OSP Gębice. Oprócz strażaków z Gębic pojawiły się również dwie jednostki z Mogilna i jedna ze Strzelna. Spaleniu uległ 1 hektar terenu prywatnego właściciela. Dzięki sprawnej interwencji strażaków sytuacja do godz. 16 została opanowana. (DS)


Pokaż Pożar lasu na większej mapie

REKLAMA
 
   » GALERIA ZDJĘĆ [4]

 
   » KOMENTARZE [48]» dodaj komentarz   

 » a psp po lody az dwa wozy pojechały (ciekawe | 26-04-2014, 20:40:31)

Ciekawe co na to komendant.ludy panowie to chyba po pracy

 » Pożar Łąkie (12345 | 26-04-2014, 19:01:10)

Panowie a pan dyżurny z PSK zadysponował dwa zastępy z OSP Gębic na gminę Strzelno a kilka minut później miał pożar nieużytków w Mogilnie na ul. Powstańców Wielkopolskich i tam zadysponował OSP Dąbrowa i JRG GCBA z trzy osobową obsadą a gdzie OSP Kwieciszewo czy OSP Wylatowo to jest żenada. Informacja ze strony STREFA DRUHA. Dyżurni maja talent i znają dobrze zasady dysponowania jednostek OSP.

 » bla bla (ktoś kogo znacie | 25-04-2014, 23:58:39)

oj oj ktoś coś gdzieś zawsze tak było to nie pierwsze i ostatnie a wy dajecie się wkręcać i kto strażacy a co do czego przyjdzie to w ogień za sobą wskoczycie strzelno na gębice gębice na strzelno a może ktoś was wkręca by się z was nabijac wiem że to boli jak jest zdarzenie na własnej gminie a sk wysyla sąsiednią jednostke nieraz i tak bywa może kiedyś ktoś tym się zajmie oby nikt na tym nie ucierpiał i nie stracił życia

 » pozar w lakiem (pozar | 22-04-2014, 23:31:51)

Kurcze tez musze napisac cos od siebie bo nie wytrzymam jak juz w strazy pozarnej robi sie zadyma to jest naprawde zle kurcze kazdy ze strazy smiga aby ludziom pomagac ale z drugiej strony rozumie tez ze chyba wypada alarmowac jednostki ktore sa najblizej pozaru w takich akcjach nie mozna szczedzic pieniadzy dzieje sie krzywda ludzka wiec trzeba reagowac.A z tego co slyszalem niby Strzelno ma najblizej a przyjechalo ostatnie i pozniej ludzie gadaja maja najblizej a przyjezdzaja ostatni wiec lepiej zamknac jednostke a przeciez to nie ich wina w ktorym momencie ktos kazal im wyjechac ale ludzie nie wiedza co jest grane i tak pozniej ploty sieja.Ktos za to wszystko jest odpowiedzialny wiec trzeba isc po schodach i szukac kto zawinil.Maszyny sie myla a czlowiek sie nie pomyli ludzie badzmy ludzmi dla siebie.

 » A w polsce nic się nie zmienia (Można się posmiać | 22-04-2014, 23:20:38)

Jak to Polacy, najmądrzejsi w każdej dziedzinie. Coś tam słyszeli, coś tam widzieli i już są specjalistami, znawcami najwyższej klasy. Ktoś wie w jakiej sytuacji wpłyneło zgłoszenie o pożarze, jak było precyzyjne i jakiej miejscowości dotyczyło? Jaka ilość( np w 2013r.) interwencji OSP Gębice była na terenie gminy Strzelno i odwrotnie? Szkoda tylko ze wszystko wiedzący przez te nieprzemyślane komentarze psują wizerunek PSP oraz OSP w powiecie gdzie współpraca układa się dobrze.

 » gebice (osp | 22-04-2014, 23:02:07)

dobrze ze w koncu ktos sie odwazl zabrac glos w sprawie takiej osp gebice praktcznie juz od dawna fikcjii straz nabijaniu statstk i az dziw bierze ze burmistrz mogilna daje na osp gebice kase warto tez powiadomic sstem krsg i przeprowadzi kontrole w tej jednostce pozatym cza chba na prokuratora w psp bo jesli to prawda ze wsla sie gebice zamiast jednostek blizej polozonch wiec to juz przestepstwo kryminalne szafowanie czims zciem ciekawe co na to starosta i inne sluzby a tak na marginesie wtszkolenie strazakow jest wsokie w innch jednostak nietylko w gebicach wiec panowie strazacy z gebic nieburzcie sie bo racja jest inna troce pokory i szacunku dla innch zreszta wasz poziom wszkolenia bl widoczn na zawodach powiatowch male wioski was pokonal wiec moze czas na pokore i ukaranie winnych z panem komendantem psp na czele poki jeszcze nikt nieucierpial czas z tm skonczc niech sprawiedliwosc zwyciez

 » po co te nerwy (po co nerwy | 22-04-2014, 20:15:53)

Chyba ktoś wyżej się tym zajmie powinien ostatnie 5 lat wstecz przejrzeć kto wzywa jednostkę Gębice gdzie rzeczywiście decyduje czas dojazdu do zdarzenia i jest w okolicy wiele innych jednostek,które predzej dojadą, a tak na marginesie jeżeli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze... I każdy strażak jest równy NIE ZAPOMINAJCIE KAŻDY TAK SAMO NIESIE POMOC

 » pożar (..... | 22-04-2014, 19:32:52)

Z Waszych komentarzy wynika ,że jednostka która pierwsza przyjeżdża do pożaru powinna podtrzymywać ogień aby inne jednostki zdążyły dojechać. Zaje*iste myślenie. Zresztą to Strzelno wozi tabliczki o treści : "Dzięki OSP Strzelno fundamenty ocalały".

 » osp (strazak | 22-04-2014, 19:10:55)

zal was ściska ,Gębice to porządna jednostka najlepsza na okolice,wyszkolona na wysokim poziomie,zajmijcie sie szkoleniami a nie obrazacie porzadnych strazaków gotowych na pomoc kazdemu niezaleznie od miejscowosci czy gminy.Szacunek Gębice!

 » do wyjaśniam (sarin11 | 22-04-2014, 17:54:58)

popieram ktos musi zrobić porządek

 » baran ze strzelna (ja | 22-04-2014, 17:15:12)

[komentarz niezgodny z regulaminem]

 » baran ze strzelna (ja | 22-04-2014, 16:58:58)

[komentarz niezgodny z regulaminem]

 » Wyjaśniam na czym polega problem. (Wyjaśniam wszystko | 22-04-2014, 15:43:39)

Problem tkwi w tym że paliło się w Łąkiem jest to gmina Strzelno.OSP Strzelno mieści się w Strzelnie natomiast OSP Gębice mieszczą się we wsi Gębice i należą do Gminy Mogilno.Aby jednostki OSP wyjechały do akcji musi wysłać je Państwowa Straż Pożarna w Mogilnie bo tam w naszym powiecie ona się znajduje i to ona zarządza gdzie i kto ma jechać a mianowicie strażak pracujący na Stanowisku Kierowania w Mogilnie mający w danym dniu służbę.Cały problem tkwi w tym że podczas zdarzenia nie powinno rozmyślać się kto będzie pożar gasił zgadzam się w 100% z kolegą który dodał komentarz o co chodzi.Ale jeśli jest jakieś zdarzenie dajmy np pożar lasu tak jak miało to miejsce w Łąkiem czas dotarcia jednostek jest bardzo ważny i nie może tak być że pali się w gminie Strzelno jest tutaj jednostka mobilna a do pożaru przyjeżdża jednostka z innego powiatu.Do Łąkiego Przyjechały Gębice Mogilno i Strzelno z tym że Gębice mają do pożaru 7km Mogilno ma 15 a Strzelno 4km.Więc po co wysyłać jednostki według kolejności jak mają najbliżej jak można wysyłać tak jak się komuś podoba.Prawda jest taka że w OSP Gębice połowa strażaków pracuje z PSP Mogilno i to ich dysponują po znajomości nie zważając na zdarzenie.A OSP Gębice wcale szybciej nie wyjeżdża niż inne jednostki bo gdy by tak było jest to jeszcze do usprawiedliwienia.A do kolegi który opisuje że w Mogilnie gdy był pożar przyjechało OSP Gębice to z tego względu że miały Gębice najbliżej więc czas dojazdu jest bardzo ważny.Ale to tylko dla zainteresowanych dlaczego tak się dzieje.Widać tutaj nikogo nie interesuje co komu się dzieje tylko najlepiej wysyłać jednostki z którymi dobrze się żyje.Ale tego co można tutaj wyczytać dzieje się to nie pierwszy i ostatni raz wiec wystarczy zbierać dowody a na pewno głowy polecą jeśli sprawa pójdzie gdzieś wyżej jeśli nikt z tym nic nie robi.

 » Do kubaszok (sarin11 | 22-04-2014, 08:54:06)

Wyszkolenie? uważasz, że np. jednostka OSP Ostrowo lub OSP Ciencisko są gorzej wyszkolonymi jednostkami niż Gębice?. Gratuluję Tobie takiej oceny!!!!Dyżurny KSP Mogilno musi się wytłumaczyć dlaczego wysłał jednostki do pożaru, które mają dalej niż jednostki mieszczące się bliżej okolicy pożaru. Obiecuję Ci to, bo ta sprawa chyba trochę śmierdzi, gość przegiął.

 » O co chodzi? (Niestrażak | 22-04-2014, 07:50:52)

Niech mi ktoś wytłumaczy o co chodzi, bo nie rozumie. To znaczy, że OSP Gębice nie powinno tego pożaru gasić, czy jak? Powinno się ich zlikwidować, bo szybko działają i gaszą pożary? Nie rozumie ludzie o co Wam chodzi. Mieszkam w Mogilnie i kiedy nie daj Boże miałbym pożar, to naprawdę nie będzie dla mnie istotne, kto pierwszy przyjechał mnie ratować. O ile sobie przypominam, to kilka lat temu był pożar w centrum Mogilna. Wówczas też Gębice przyjechały jako pierwsze, bo PSP było na jakiś manewrach czy ćwiczeniach. I co by wtedy było, gdyby nie istniało OSP?

 » do fanatyk997 (bolo | 21-04-2014, 23:34:28)

sluchaj wies gebice mnie nie obchodzi jak i osp strzelno liczy sie fakt ze pierwsze jednostki które sa blizej powinny byc wysylane pierwsze a ty dzieciaku nie wyskakuj z tekstami ze osp gebice jest najlepsze niby w czym w dojeniu krów w piciu winska pod sklepem liczy sie fakt nie znajomosci i ukladziki zeby mogilno nie wysyłało do byle czego osp gebice juz dawno by ich nie było ksrg i przestan piepszyc głupoty jak gówno sie znasz

 » straz (rys | 21-04-2014, 18:26:15)

dzis jezdzi straz pozarna po ul Jana Pawla i wlancza sygnaly nudzi im sie ?

 » przyjrzeć się dokładnie pracy strażaków (obserwator | 21-04-2014, 18:04:34)

Bylo tak że jednostka w Gębicach jeszcze nie zostala powiadomiona a już 2 Strażaków biegło do remizy jakim cudem przewidzieli pewnie co. Dziwne te układy układziki, Komendant powinien się rownież przyjrzeć pracy swoim strażakom!

 » Żałosne (mieszkaniec | 21-04-2014, 17:58:24)

wasze komentarze są żałosne, dla was widać dla krytykujących liczy się kasa za wykonanie zadania niż pomoc pokrzywdzonym, nie ważne kto był pierwszy ważne że został ugaszony pożar, jak dla kogoś ważniejsze są pochwały to niech odejdzie

 » ggs (fanatyk997 | 21-04-2014, 17:30:50)

Czego wy się czepiacie osp Gębice najlepsza straż w okolicy!!! Jestem za wami chłopaki.Gdyby nie oni to by sie 5 ha spaliło cwaniaki ze Strzelna na końcu przyjechali i tutaj nie chodzi o to kto komu daj znać pierwszemu skuteczniejsi sa pierwsi.Pozdrawiam OSP GĘBICE

 » pożar lasu (aaaa | 21-04-2014, 15:25:09)

Niema co się kłócić najważniejsze że wszystko dobrze się skończyło, dajmy już spokój.Wszystkie jednostki z powiatu działają dobrze i chwała za to.

 » zgłoszenie (ja | 21-04-2014, 12:49:36)

A może ktoś zgłosił na SK że pożar jest w Zbytowie a nie w Łąkim? Strzelno wysłał tylko po to żeby zdjęcia porobiło.

 » pożar (miętek | 21-04-2014, 11:08:54)

znając topografie tego terenu nie dziwi mnie ze Gebice jako pierwsze dotarły zresztą i tak byłem wielokrotnie świadkiem jak to Strzeleńscy strazacy wyjezdzają do akcji to krew człowieka zalewała w jednostkach osp są o wiele szybsze wyjazdy anizeli w strzelnie - pora wziąć sie do pracy a nie fotki strzelać i sie mądrować

 » kontrola (osp | 21-04-2014, 09:04:44)

dziwna to psp mogilno od kiedy jest nowy komendant to juz polityka rzadzi w strazy az dziwnie ze komenda wojewodzka na to pozwala chyba czas powiadomic odpowiednie sluzby kontrolne i zrobic porzadek w mogilenskiej komendzie poczekamy na stanowisko komendanta ma na to czas do konca tyg potem zrobimy to co powinno byc zrobione juz dawno temu . i nietylko chodzi tu o dziwne dysponowanie jednostek do zdarzen ale o caloksztalt takiego dziadowstwa w psp mogilno niebylo nigdy dotad sam osobiscie przesle adres strony z komentarzami do komendy glownej i wojewodzkiej niech sie ktos tym zainteresuje

 » do jeziora wielkie (deze | 20-04-2014, 23:30:22)

Mow czlowieku za siebie... a nie podpisujesz pod tym NAS wszystkich

 » Do sarin11 (kubaszok | 20-04-2014, 22:21:48)

sarin11 - nie komentuj jak się nie znasz. OSP będące w KSRG jako teren działania mają powiat, a nie gminę. Przy dysponowaniu nie liczy się tylko odległość ale również czas wyjazdu, rodzaj samochodu i wyszkolenie!

 » DO Wlodzio J (JA | 20-04-2014, 21:09:57)

Gościu OSP Gębice ma jak piszesz 9 km czyli 10-11 minut na dotarcie na miejsce zdarzenia -pewnie tak było - popatrz : OSP strzelno 5 km czyli 6-7 minut na miejscu zdarzenia powinno być , ale jak myślisz dyżurny PSP alarmował OSP strzelno od chwili zgłoszenie po 10 minutach już by nie pracował zresztą u was wiecznie są korki -brak obwodnicy Też bym tak zrobił ( nie mieszkam i nigdy nie mieszkałem w Gębicach i nie jestem w OSP Gębice - pomyśl zanim coś napiszesz .....

 » jestem za Kontrol PSP MOGILNO,SZCZEGŁOWA (Mogilnianin | 20-04-2014, 21:08:40)

To już nie pierwszy raz Np bylo zgłoszenie rok lub dwa temu okolice Niestronna blizej miały jednostki Padniewo,Niestronno,a przyjechały Gębice , Jak najbardziej kontrol w PSP MOGILNO!!!!! Powinien ktoś przyjrzeć się pracy mogileńskich strażaków.

 » " Bogu na chwałę ludziom na ratunek" (obserwator | 20-04-2014, 20:56:11)

Najważniejszą sprawą jest ratowanie mienia i życia więc kto jedzie pierwszy to tak naprawdę jest nieważne. Natomiast faktem jest że to nie pierwszy przypadek gdzie jakaś jednostka ( przeważnie ta sporna o której są poniższe komentarze ) jest w sposób szczególny faworyzowana.Idąc dalej można wysunąć daleko idący wniosek,że inne jednostki OSP będące do dyspozycji PSK w Mogilnie są przez dowództwo PSP w Mogilnie traktowane w drugorzędny sposób bez zaufania co do umiejętności pracujących w tych jednostkach strażaków-ochotników.

 » osp gebice (oko | 20-04-2014, 20:30:53)

nie od dzis wiadomo ze gebice sa wszedzie wysylane na krzywy r*j, gdyby nie falszywe ruchy kolegow z mogilna to by mieli 5 wyjazdow w roku

 » pożar lasu (Jeziora wielkie | 20-04-2014, 20:00:19)

głowę chylę przed Gębicami i psp niema co się przejmować tymi pseudo strażakami ze Strz... jak my mamy z nimi działać to też nas strzela chole..

 » pożar (sarin11 | 20-04-2014, 17:44:07)

Tu wyraźnie nasuwa się wniosek aby dokonano szczegółowej kontroli w PSP MOgilno. Zupełnie z innej gminy przyjeżdżają jednostki na teren gminy Strzelna. Trochę to daleko z Gębic i MOgilna. A gdzie jednostki OSP Ciencisko i OSP Ostrowo-mają bliżej. Teraz wiemy dlaczego spalił się 1ha lasu.Jednostki będące bliżej szybciej by zareagowały. Dyżurny PSP Mogilno powinien być wzięty pod lupę i odpowiedzieć za spalenie się tak dużego terenu lasu.Kłania się kontrola panowie strażacy państwowi.

 » Odległość (wlodzio | 20-04-2014, 10:48:23)

Żeby dojechać do miejsca pożaru osp gębice musiała pokonać prawie 9 km, straż ze strzelna miała do pożaru niecałe 5 km. Strzelno zostało wysłane do pożaru dopiero po dojeździe gębic.

 » :) (lucek | 20-04-2014, 08:34:33)

jeżeli dyzurny wysyła pierwsza jednostke z gebic do pożaru na teren strzelna to tutaj jest cos nie tak zreszta sami zobaczcie kto tam pracuje połowa znich zatrudniona po znajomosci a wiekszosc to ludzie z gebic tak wygloda straz pożarna z mogilna zreszta taki powiat taka straz ktos powinnien sie tym zainteresowac jaki powod był ze pierwsza jednostka bylo gebice a pozniej strzelno to chyba chodzi o nabijanie gebica wyjazdów jeżeli tak jest to prasa i telewizja powinna sie tym zainteresowac bo moze byc tak ze bedzie paliło sie w strzelnie a znów dyspozytor z gebic wysle swoich kolegów a pozniej dopiero strzelno co za barany w tym mogilnie pracuja

 » pożar (siwy | 20-04-2014, 00:20:29)

Tak się składa że na czterech dyżurnych sk trzech ma związek z OSP Gębice.

 » 123 (XXL | 19-04-2014, 22:54:24)

Dajcie sobie spokój z tymi przepychankami. Nie ważne kto jest najlepszy bo to względne pojęcie. Ważne jest tylko to że pożar został szybko opanowany a czyja to zasługa naprawdę jest najmniej ważne. Powinniśmy się cieszyć że straż pożarna na naszym terenie tak prężnie działa.

 » osp (strazak | 19-04-2014, 22:27:54)

co wy chcecie od Gebic poprostu są najlepsi i najszybsi gdyby nie oni to spłonęło by więcej chyle czoła chłopaki. Ponownie pierwsi w Łąkim opanowali sytuacje BRAWO GĘBICE

 » las (XxX | 19-04-2014, 22:14:30)

A skad wiecie kto siedzi tam i wysyla jednostki? moze nie z Gebic a ze strzelna akurat?

 » Dysponowanie (strażak z osp | 19-04-2014, 21:18:51)

Jak dyżurny ze stanowiska kierowania nie zna się na topografi terenu pochodzi pewnie z Gębic to nic dziwnego przecież z tego co mi mówią koledzy po fachu to nie 1 raz jednostka z Gębic jest traktowana jako priorytet i jadą wszędzie nawet jeżeli jest jednostka blisko i tak ich wysyłają jak dyżurny jest z tej jednostki niema co dziwić się nabija kolegą wyjazdy czas panowie Komendanci wyprostować to bo w czasach prasy to się nie uchowa a prasa bardzo ciekawa jest lubi takie atrakcje

 » łąkie (smerf | 19-04-2014, 20:11:25)

wtajemniczeni wiedza dlaczego osp Gebice dotarla pierwsza a nie osp Strzelno ;) i nie chodzi tutaj o brak strażaków, no nie ?!

 » Pożar (sj | 19-04-2014, 20:03:58)

Nawet w Straży Pożarnej są równi i równiejsi. Nie powinno tak być ! Wesołych Świąt.

 » Pożar (sj | 19-04-2014, 19:59:59)

Nawet w Straży Pożarnej są równi i równiejsi. Nie powinno tak być ! Wesołych Świąt.

 » :) (bolo | 19-04-2014, 19:57:58)

Paliło sie koło strzelna a pierwsza jednostka dotarła z gebic to jak zwykle strzelno nie miało ludzi a ponoć taka dobra jednostka wstyd

 » ... (... | 19-04-2014, 19:51:40)

...czyli w Mogilnie sa tez 2 jednostki PSP , no to super !

 » OSP (Wasz Pan | 19-04-2014, 19:30:44)

Pisać możecie a władzy nie zdobędziecie. Wójcin do boju.

 » Jednostki (Cmg | 19-04-2014, 19:18:41)

To w Strzelnie są 2 jednostki OSP? Myślałem że dotarły 2 zastępy z OSP Strzelno. Pozdrowienia dla znawców ;-)

 » SK Mogilno (Mati | 19-04-2014, 18:36:30)

Łakie gmina Strzelno- dysponowana jest jednostka z gminy Mogilno, a tylko jeden samochód z gminy Strzelno. Normalnie powinno być tak, że jeżeli zdarzenie ma miejsce w danej gminie dysponowane sa jednostki z tej gminy ( w tej stytuacja 2 samochod ze Strzelna i dodatkowo Wronowy, Ostrowo), a nie jednostki z innej gminy. Tak jest dzieki " znajomością" i PSP mogilno wysyła te jednostki z których osoby siedzace na SK pochodza. Dziwne ze nie wysłali Wójcina przeciez licznik trzeba im nabić aby weszli do KSRG....

 » ... (... | 19-04-2014, 18:16:07)

...i dwie jednostki ze Strzelna.

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Tajemnicze odwołanie (14)
 » Areszt za podpalenie (7)
 » Poznaj Karola Nawrota (0)
 » Tradycyjne stoły wielkanocne (5)
 » Kolejny market spożywczy (26)
 » Jak dobrać firany? (0)
 » Podziękowała policjantom (9)
 » STRZELNO: Niedziela Palmowa (0)
 » Dwóch kandydatów na wójta (53)
 » Twoja kandydatka na radną (1)
 » Potrącenie uczestnika protestu (12)
 » Przegląd palm wielkanocnych (0)
 » Niedzielna wystawa stołów (1)
 » Tylko jeden kandydat (68)
 » 15. edycja gminnego konkursu (1)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ