Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Powiat Mogileński - Społeczeństwo

Duże zmiany w parafiach

2016-06-16 01:52
 

Znamy nazwiska księży, którzy zmienią swoje parafie. Wiemy także jakie kościoły będą miały wspólnego proboszcza.

Pierwsza zmiana nastąpi w parafii pw. św. Wawrzyńca w Parlinie, gdzie obecny proboszcz ks. kan. Edmund Hamerski, przechodzi na emeryturę. Nowym administratorem parafii zostanie ks. Mirosław Kaczmarek, który równocześnie będzie nadal proboszczem parafii pw. NMP Królowej Polski w Dąbrowie. Zmiany nie ominą również kościołów w Strzelcach i Rzadkwinie, gdzie od teraz będzie nimi zarządzał jeden proboszcz, a będzie nim ks. Mariusz Graniczny, który przychodzi z parafii pw. św. Józefa w Inowrocławiu. Natomiast dotychczasowy proboszcz parafii pw. Narodzenia NMP w Strzelcach, ks. Krzysztof Kinowski, obejmie parafię pw. św. Józefa w Kołodziejewie. Zwolniony z obowiązków administratora parafii pw. św. Rocha w Rzadkwinie, ks. Zbigniew Bukowski nie został przypisany do żadnej nowej parafii. Na spore zmiany muszą szykować się również parafianie kościoła w Stodołach, ponieważ zostaną oni połączeni z parafią pw. św. Barbary i Matki Kościoła w Rechcie, a ich nowym proboszczem będzie ks. Robert Różański, dotychczas wikariusz w parafii pw. Świętej Trójcy w Strzelnie. Wszystko to związane jest z odejściem na emeryturę proboszcz parafii pw. św. Wojciecha w Stodołach ks. Ryszarda Fluder i objęciem nowych parafii przez ks. Przemysława Tabaczka z miejscowości Rechta. Jednocześnie nowym wikarym parafii pw. Świętej Trójcy w Strzelnie, zostanie ks. Marcin Korybalski, przeniesiony z parafii pw. bł. Bogumiła w Gnieźnie.

Wszystkie zmiany mają nastąpić w dniu 1 lipca. (I)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [88]» dodaj komentarz   

 » Idą zmiany dalsze (Anioł | 12-08-2018, 07:03:18)

[komentarz niezgodny z regulaminem]

 » Stodoły (parafianin | 09-11-2016, 12:41:00)

Dla księdza w Stodołach liczy się tylko kasa. Na wszystko woła

 » Stodoły (parafianin | 08-11-2016, 22:03:32)

Prawda, na wszystko woła kasę i kasuje podwójnie.

 » Zbigniew Stonoga (Zbigniew Stonoga | 06-10-2016, 22:04:56)

Zbigniew Stonoga facebook.pl Udostępniajcie gdzie się da i ile się da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 » Stodoły (ziom | 06-10-2016, 21:44:25)

https://www.facebook.com/zbigniewstonoga.ilovezuckerberg/posts/664685483690267:0 Ludzie nie dajcie się robić w ciula!!!!!!!

 » sen o kościele w Stodołach (nik | 05-10-2016, 20:03:12)

No to sen o normalności w kościele w Stodołach prysł jak bańka mydlana!!!!

 » Stodoły -dlaczego nie wprowadza się zmarłych do Kościoła (Gość | 04-10-2016, 18:27:23)

Była nadzieja ze nowy ksiądz zacznie wprowadzać trumnę do Kościoła. Nie wprowadza. Dalej zmarli muszą oczekiwać na pochówek poza Kościołem. Żeby chociaż ksiądz tam posprzątal i remont zrobił. A co do kasy to prawda, wyciąga x2. Ludzie nie zgadzajmy się na to. Cała Polska wprowadza trumny do Kościoła. Takie jest prawo Człowieka wierzącego. Kolejny ksiądz, który zniechęca do Kościoła.

 » Stodoły (hog | 24-09-2016, 17:11:45)

W parafii Stodoły bez zmian, na wszystko ksiądz woła kase, do sprzątania woła,do koszenia trawy woła,za wszystko kasuje, nie ma u niego taryfy ulgowej.... dużo by tu pisać

 » Jeszcze raz parafia e Stodolach (Gość | 15-08-2016, 22:04:29)

Wszystko, co złe działo się za przyzwoleniem Rady Parafialnej. Mamy nadzieję, że teraz będą inni ludzie. Dotychczasowi powinni ustąpić.

 » Radość i nadzieja w Parafii Stodoły (Gość | 15-08-2016, 21:40:16)

Ks.Fluder odszedł.Za późno. Tyle lat nerwów i upokorzenia. W tym czasie Kościół zrobił się Smutny i opuszczony. Wielu ludziom szczególnie starszym odebrał spokój a wszystkim radość. Ale dość, teraz cała nadzieja w ks.Robercie Różańskim. Proszę przywrócić radość i nadzieje na lepsze. Ludzie tego potrzebują. Proszę przywrócić wiarę, że ksiądz może być dobry a msza cudownym przeżyciem. A w kwestii cmentarza, śmietnik stoi na starych grobach. Są jeszcze ludzie którzy pamiętają i to boli. Życzymy wszystkiego dobrego siły i cierpliwości.Dobro powraca.

 » oszukany (zmiany | 12-07-2016, 11:31:33)

Prymas ma różnych doradców. I nie wie, co dzieje się na kapłańskich dołach. Tak jak dziekan-ciepły. A powinien ku mądrości nachylić swe ucho, ku roztropności serce, być tarczą dla żyjących uczciwie, strzec ścieżek prawości, ochraniać drogi pobożnych, zrobić porządek w naszym dekanacie z dzieciatymi księżmi, przenieść i z tymi z gosposiami, których autami jeżdżą, a wiadomo, że to byłe auto prałata. Tylko się afiszują.Deportować.

 » zmiany (oszukany | 03-07-2016, 10:49:38)

ciekawe jest je ze pan Prymas słucha stanowiska pana dziekana i zastępcy dziekana . Jeden ciepły drugi tylko kasa i tacy maja rządzić kościołem do tego pani L. i pan K. ludzie którzy dorobili się fortuny na ziemi kościelnej i dalej mają dzierżawę .

 » zmiany (oszukani | 30-06-2016, 10:10:43)

Oszukani zyją w bagnie swiata. Rzadzący zawsze otaczają się znajomymi i kolesiami. Tak jest wśród rządzących swieckich i innych. Oszukani popatrzcie na naszego prałata. Też odszedł wcześniej, a przyszedł nowy, który od roku rzadzi. Też kumple wymienionych przez ciebie prominentów. Patrz uważnie Oszukany i bądź realistą.Nie zmienisz zasad rządzących kumplami.Wszyscy poprostu wolą milczeć.

 » tez czuje sie oszukana ([ja] | 29-06-2016, 23:36:37)

nie rozumiem tego/szkoda ks zbigniewa byl w porzodku

 » rzadkwin ([...] | 29-06-2016, 23:24:28)

brak mi bedzie tych kazan ks zbigniewa

 » to prawda ([parafianin] | 29-06-2016, 22:56:40)

czujemy sie oszukani.szkoda ks zbigniewa

 » do oszukanego (888 | 29-06-2016, 22:47:55)

Dużo parafian jest za ks Zbigniewem ale nie wszyscy wiedzą dlaczego odchodzi? Mógłby ktoś wyjaśnić.

 » zmiany (oszukany | 29-06-2016, 10:26:44)

Jak to mozliwe ze zlikwiduja ks. Bukowskiego za prawdę a media ,gazety milczą jak widać to nie problem wszystko jest w porządku ze pani L. i pan K. z Prymasem na czele i dziekanem chcą rządzić parafią i wiernymi .Nie wystarczą zebrane podpisy za księdzem ,telefony do kurii ,listy czy tez obecność w kurii wszystko postanowione zlikwidować Ks. Bukowskiego wyrzucić albo zrobić go jakimś rezydentem .Wstyd dla władz kościelnych tak ma wyglądać kościoł .To się nadaje tlko do telewizji TVN24

 » sprawa woźnego ciecia (cieć | 26-06-2016, 14:27:52)

[komentarz niezgodny z regulaminem]

 » do Marka (śmieszne | 23-06-2016, 14:04:14)

Marku, jesteś wobec tego za łamaniem zasad i praw? Ksiądz tak, jak małżonkowie może łamać swoje śluby i to na publicznym widoku? Żyjemy wobec tego w świecie obłudy, kłamstwa i zdrad. Po co pouczające kazania?może tylko chodzi o forsę. Łatwa kasa i przystępna - za pogrzeby, za msze, za wymienianki, za kolędę.

 » Śmieszne co wy piszecie (Marek | 22-06-2016, 21:34:44)

Mężczyzna zostaje księdzem bo takie życie wybiera świadomie . Ślubuje ! I nie wilno mu łamać przysięgi. To tak jak twój chłopak bierze z Tobą ślub Ale co tam spotka fajną lask e i zaczyna się z nią spotykać itd. Tak uważasz jeżeli jest księdze to nie wolno mu łamać zasad tak jak małżeństwie

 » rzadkwin (parafianin | 22-06-2016, 15:03:19)

jak to możliwe ze grupka ludzi mogła tak zrobić szkoda że reszta parafianin nie zdołała ks. Zbigniewa zatrzymać. Widocznie jak jest dobry ks to go nie doceniają

 » do parafii w rzadkwinie (parafianin | 22-06-2016, 14:58:27)

niedawno sie dowiedziałem że ks odchodzi

 » do smutnego (powołanie | 22-06-2016, 12:31:14)

Tak samo czują, co i Ty. Rzadko spotkać teraz księdza z prawdziwego powołania, bez słabości, który potrafi obronić się silna wiarą przed pokusami losu ziemskiego. Wolą dobrą furę, skórę,kasę i seks. Słowa Papieża Franciszka jakoś do nich nie docierają. Nawet ci, którzy wydaje nam się, że są nieskalani mają swe grzeszki. Sam nie wierzyłam plotce o tym Tropical. A jak poserfowałem po internecie to natrafiłem na zdjęcia. Księżulo z dwiema paniami z Mogilna wchodził o godz. 10.59. Trzeba tylko dobrze poszperać, a internet wszystkie dowody pokaże.

 » kilka informacji dla zacofanych (oświecony | 21-06-2016, 23:32:46)

- dysponent grobu – rozumie się przez to osobę, która opłaciła miejsce grzebalne i jest uprawniona do podejmowania decyzji w sprawie grobu w imieniu osób posiadających prawo do grobu. - prawo do grobu – rozumie się przez to określenie zakresu, czyli przedmiotu osobistych i materialnych uprawnień najbliższej rodziny wobec miejsca pochowania bliskiej osoby. Obejmuje to w szczególności dochowanie, przebudowę grobu, ekshumację, postawienie nagrobka i inne czynności z tym związane.

 » cmentarz tragedia blisko (tragedia | 21-06-2016, 22:57:22)

Ludzie wysprzątajcie sami ten cmentarz,jak wam nie wstyd? Widzieliście te grube konary spadające z drzew??? szokkk, tam dojdzie do tragedii!!!!!

 » Rzadkwin (parafianin | 21-06-2016, 22:26:13)

Wielka szkoda, że ks. Zbigniew odchodzi z Rzadkwina, a właściwie to zostaje wyrzucony jak śmieć, przez intrygi grupki "kochanych" parafian

 » Koniec z tematem cmentarza (Stodoły | 21-06-2016, 21:46:25)

LUDZIE ODPUŚĆMY JUŻ TEMAT CMENTARZ KAŻDY TEN CO BYŁ WIDZIAŁ LUDZIE MIEJSCOWI WIEDZĄ JAK JEST I KONIEC. WYJAŚNILIŚMY JUŻ ŻE FLUDER NIC PRZEZ TYLE LAT NIE ZROBIŁ TYLKO PIENIĄDZE BY BRAŁ- WSTYD NO I ZE SWOIMI PRZYDUPASAMI LIZUSAMI OBGADYWAŁ. TERAZ NAJWAŻNIEJSZE ŻE ODCHODZI ŻE JUŻ GO TU NIE BĘDZIE I ZA TO NOWY KSIĄDZ ZACZNIE W KOŃCU COŚ DZIAŁAĆ I BĘDZIE WSZYSTKO TAK JAK POWINNO BYĆ A JESZCZE ZOBACZYCIE ŻE BĘDZIE TAK ŻE JAK KSIĄDZ SIĘ DOBRY OKAŻE TO I LUDZIE Z CHĘCIĄ NIE ODMÓWIĄ MU POMOCY NO I SAMI BĘDĄ CHCIELI POMÓC BO TAK JAK WIDZICIE FLUDER PRZEZ TYLE LAT NIC NIE POROBIŁ I KAŻDY WIE CO TO BYŁ ZA WREDOTA KSIĄDZ TO I NIKT MU NIE CHCIAŁ POMAGAĆ. ON TAK DO LUDZI NO TO LUDZIE TAK I DO NIEGO PROSTE

 » cmentarz Stodoły (cmentarz | 21-06-2016, 20:21:46)

Wpływy z pokładnego, zgodnie z prawem dotyczącym ustawiania nagrobków oraz prolongat i rezerwacji miejsc, są przeznaczane na wywóz i składowanie śmieci, opłaty za wodę i prąd, ubezpieczenie cmentarza oraz na wynagrodzenia dla pracowników cmentarza.

 » Co to jest pokładne (kumaty | 21-06-2016, 20:11:57)

Ludzie a czy w ogóle wiecie co to jest POKŁADNE? Pokładne to opłata składana administratorowi cmentarza w chwili powstania nowego grobu lub użycia miejsca w grobie głębinowym, przyznająca prawo do użytkowania tego miejsca przez okres 20 lat, w tym także do stawiania nagrobków. Wysokość pokładnego wynosi 20% zasiłku pogrzebowego wypłacanego przez ZUS. Tyle w temacie dla kumatych.

 » cmentarz Stodoły (cmentarz | 21-06-2016, 20:01:07)

No ksiądz jest administratorem cmentarza, więc to do niego należy dbanie o porządek czyż nie? Jak pisałam dostaje na to pieniążki, prawda? Każdy musi zapłacić pokładne na okres 20 lat (nie są to małe pieniądze), po za tym jak pisałam wcześniej dostaje także pieniążki od każdego pochówku od państwa P. Więc pytam się na co idą te pieniądze? To ludzie mają się jeszcze zbierać na sprzątanie cmentarza, i na co jeszcze mają się zbierać? No przecież ksiądz co miesiąc zbiera na sprzątanie kościoła, więc o co chodzi.Ja tu nie wymagam, żeby on zajmował się pielęgnowaniem grobów (każdy robi to we własnym zakresie) ale obejściem wokół cmentarza.Jeżeli on sam tego nie może zrobić bo wiadomo jest już stary i schorowany ( na dzień dzisiejszy oczywiście) to powinien wynająć osobę odpowiedzialną za to, prawda? Tu nie potrzeba żadnej zbiórki pieniędzy.Wystarczy, żeby każdy kto sprząta swoje groby posprzątał też obok o ile jest to grób stary i opuszczony. A jeśli chodzi o kościół, to na niego też dostał dofinansowanie, więc pieniędzy ma dosyć.

 » szkoda (ja | 21-06-2016, 20:00:58)

Szkoda bardzo ks. Zbigniewa.

 » cmentarz (mark | 21-06-2016, 16:18:16)

Krytyki to wam nie brakuje. Nie wiem czy to ksiądz ma kosić wokół cmentarza? Od czego jest sołtys żeby parafian zmobilizować, o ile wiem to tam od księdza nikt nie leży na cmentarzu. Ludzie puknijcie się, tyle rodzin ma tam swoich bliskich to nie mogą się dogadać albo jakaś zbiórka pieniędzy i wynając kogoś. Kościół też jest parafialny i ksiądz nie zabierze go ze sobą i sami parafianie powinni o to zadbać a nie patrzyć na księdza. Najlepiej siedzieć w domu i zajmować się pierdołami ale żeby coś dobrego zrobić to nie.Przestańcie już oczerniać i patrzcie na swoje podwórka.

 » Cmentarz i wokół kościoła (Stodoły | 21-06-2016, 15:59:39)

Tyle lat był Fluder nic nie porobił tylko kasę brał. Stale zbierał na to czy na tamto i co gdzie to wszystko jest bo jakoś nie widać tego. Z przyd**asami swoimi obgadywać to tak ale do roboty ich wziąść to nie. Koło kościoła, kaplicy zarośnięte na cmentarzu z tyłu syf śmieci nie wywiezione. Dobrze że już odchodzi czas najwyższy na niego a w tej parafii w końcu czas najwyższy też na normalnego bo przez tyle lat takiego mieć w parafii to już jest przesada. Jak jest ksiądz normalny to może być tyle lat w parafii ale nie taki jak Fluder

 » rzadkwin (parafianin | 21-06-2016, 15:00:44)

do tych osób którzy nie chodzą do kościoła w rzadkwinie po pierwsze niech sie nie odzywają po drugie nigdy niesłyszałem żeby ks ich wyzywał

 » rzadkwin (parafianin | 21-06-2016, 14:53:17)

jak wam ten ks nie pasował to ja nie wiem kogo wy chcecie ?

 » zmiany (mina | 21-06-2016, 13:18:06)

widąc ksiądz Zbigniew nie był na kase, jeździł po dzieci i tak był najgorszy w oczach parafian. a w oczach dwóch rodzin to już w ogóle diabeł chodzący po ziemi.teraz dostaniemy lepszego, jeszcze nie przyszedł a już wiemy dlaczego jest tamten ksiądz przenoszony na parafie.. ale ważne ze inny co do niektórych, to teraz tacke niech też dwie rodziny dają w końcu na dzierżawie zaoszczędzą to tacka powinna byc co tydzien solidna

 » do Niki (zmiany | 21-06-2016, 12:27:46)

Zgadzam się. Księża to też ludzie, też mają słabości, emocje, też mają zachcianki, trudne charaktery, też mają dzieci, też mają przy sobie kochanki, lubią władzę, lubią pieniądze. Tak jak inni ludzie, Tylko dlaczego są wówczas księżmi? Mają przecież wolną wolę, więc powinni wybrać jedną drogę, a nie obłudnie na kazaniu mówić co innego, a robić, co innego. Chociaż są też uczciwi i odchodzą z kapłaństwa. I chwała im za to, że potrafią dokonać wyboru.Ale też są tacy, którzy mają i to i to. Gdzie tu celibat? Daleko nie szukać, wiadomo było o prałacie i pani Oli , teraz jest proboszcz i wymalowana gosposia.

 » cmentarz Stodoły (cmentarz | 20-06-2016, 23:15:34)

Ludzie tez tam bywają i sami mówią, że cmentarz i obejście jest zaniedbane. Goście przyjezdni mówią, że cmentarz jest zaniedbany, okoliczni parafianie mówią, że cmentarz jest zaniedbany w porównaniu z innymi. Człowieku ... czy ty byłeś kiedykolwiek na cmentarzu w Stodołach na krótko przed wywozem hałdy śmieci? Czy ty rozglądałeś się dookoła,czy nie widziałeś pokrzyw i zielska rosnącego koło siatki ogrodzeniowej zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz? Cmentarz ten nie zaczyna się i nie kończy od bramy głównej do pierwszych nagrobków, trzeba przejść się nieco dalej,na stary cmentarz. Widocznie tam nie byłeś i nie widziałeś lub nie chciałeś widzieć.Byłeś wewnątrz kościoła, widziałeś obejście wokół niego? Też uważasz, że jest tam posprzątane? Chyba nie widziałeś tych chaszczy, które rosną wokół kościoła i przyległej kaplicy. Wór z badylami, starymi donicami, zwiędłymi liśćmi, papierami i starymi kwiatami walał się pod kościołem cały rok, widocznie nikomu to nie przeszkadzało.Jednego roku, a była to I komunia św.nikomu nie przyszło do głowy, żeby skosić trawę wokół kościoła, chociaż trawą tego zielska, pokrzywy i łopianu nazwać nie można. No ale cóż .... ludziom wydaje się... że jest czysto.Hmmm niektórym, to by się przydały korepetycje ale ze sprzątania.

 » Ks Zbigniew (Lala | 20-06-2016, 21:50:05)

Stało śię i na to sobie zapracował. Dla tych co nie chodzą do kościoła to moi kochani byli wyzywani i do piekła z nimi , na kase ne był pierwszy do kasy ale 'mało mamy pogrzebów ostatnio'Ludzie zastanówcie się albo przemilczcie. A pójdzie tam ...

 » cmentarz (mark | 20-06-2016, 20:07:25)

Takie głupoty wypisujecie na temat cmentarza w Stodołach.Byłem tam ostatnio i jest tam czysto. Groby zadbane.Ludzie do czego się jeszcze doczepicie, nic wam nie pasuje tylko krytykować wszystko i wszystkich umiecie. Niektórym polecam zajrzeć do słownika bo aż w oczy kolą wasze byki. Może korepetycje z pisowni?

 » zmiany (niki | 20-06-2016, 18:39:00)

Ludzie, puknijcie się w głowę, co wy wypisujecie, nie sądżcie nie będziecie sądzeni.Jak można takie oszczerstwa wypisywać na temat księży. Przecież to tacy ludzie jak my. Każdy ma swoje słabości ale nie każdy umie sobie z nimi poradzić.Nikt nie chodzi do kościoła dla księdza. Nie wierzysz, nie chodż, nie oczerniaj. Nikt nikogo do niczego nie zmusza,Bóg dał ludziom wolną wolę. Najlepiej się widzi czyjeś grzechy, swoich nie.

 » zmiany (oszukany | 20-06-2016, 17:25:33)

po co komu zmiana w Rzadkwinie ? Ciekawe komu przeszkadzał - prawdopodobnie chodziło o ziemię P. L..... którą ma w dzierzawie tylko korupcja. Tak zniszczyć księdza - dokad pujdzie

 » szkoda księdza (wojtek | 20-06-2016, 15:33:04)

Szkoda księdza Zbigniewa. To uczciwy człowiek. Nie taki cwany i dwulicowy jak prałat i jego następca.

 » do Dawać (datki | 20-06-2016, 13:29:15)

Patrzysz realnie. Ale nie taki zły ten Fluder. Są gorsi,którzy udają ciagle uśmiechniętych i otwartych a realnie pod tą twarzą kryją drugą. I tylko w sobie znany sposób naciągają naiwnych parafian. Tu coś remontują, a realnie mają kasę na wyjazdy ze swoimi gosposiami. Ksiądz też mężczyzna.

 » dawać (pieniadze | 19-06-2016, 16:41:37)

Nie dyskutować baranki płacić bo ostanio mało dajecie

 » w końcu (Stodoły | 19-06-2016, 14:27:35)

W końcu nadszedł ten czas co Fluder odchodzi już dawno z tej parafii powinien odejść.

 » rozumisz? (Bobi do Henia | 18-06-2016, 23:48:21)

Heniu! Ty jakiś jeleń jesteś, bynajmniej nieuk na pewno. 1. Dałem antyklerykalny wręcz wpis, a Ty piszesz, że kler mi łeb wyprał. 2.Jak ma Bóg na imię mam w du*ie, tym bardziej jeśli mówi mi to gościu, który zamiast wziąć się za robotę, łazi od domu do domu ze Strażnicą. 3. Jeśli chcesz ciągnąć polemikę, zajrzyj do słownika poprawnej polszczyzny. Twoja ortografia, interpunkcja zabija, o stylistyce nie wspominając.

 » robert (kopi | 18-06-2016, 23:21:02)

Robert Rózañski wspanialy czlowiek. Strzelno o Tobie nie zapomni.

 » kto ma odejść (parafianin z gębic | 18-06-2016, 22:40:52)

e wiem jak jest w Stodołach czy gdzieś w innej parafii. Jedno jest pewne, W Gębicach rezyduje PROBOSZCZ Z p. J. od kilkunastu lat W parafii nie było żadnych prac, zero zaangażowania, w kościele bieda, i nie z winy parafian. Ludzie mają dość. W koszyczku na ofiary widać dno. Po wakacjach w parafii wielkie święto , proboszcz slowem nie wspomina czy zaprosil biskupa żeby zobaczył tą biedę.

 » parafia (mogilno | 18-06-2016, 14:32:53)

Ja się zgadzam ten z Paledzie powinien odejść

 » Palędzie (Parafianka | 18-06-2016, 13:12:16)

Palędzie wcale nie czeka na zmianę proboszcza. Łatwo wszystkich szkalować jak sie jest anonimowym.

 » parafia (parafia | 18-06-2016, 12:39:13)

Parafia paledzie kościelne też czeka na zmianę. Mamy nadzieję że nastąpi to niedługo bo to nie jest ks godny naszej parafii

 » .......... (do oświeconego | 18-06-2016, 08:53:19)

TAK BARDZO NIENAWIDZI PAN BOGA ŻE SZYDZI Z IMIENIA JEGO I TO TEŻ JEST ZAPISANE ;ŚWIAT WAS ZNIENAWIDZI DLA IMIENIA MEGO;PANA CZYNY ŚWIADCZĄ O PAŃSKIEJ WIERZE

 » do jehowego (oswiecony | 18-06-2016, 00:06:44)

jehowym wypowiadajacym sie tutaj podziękujemy i prosimy grzecznie o niewypowiadanie się w kwestii wiary katolickiej a tym bardziej nie obrażanie naszym uczuć religijnch. a tak apropos straszenia diabłem to własnie od was jeden jehowy straszył mnie diabłem i co to niby ma mnie spotkac jak nie przejdę na wasza wiarą, także proszę tu nie pisać i bron Boże czytac gorszących was tu tekstów prawda? bo jak wiem jeszcze do niedawna co niektórzy fanatycy z was nie korzystali z internetu to niby miał tam siedzieć diabeł, a teraz to juz go tam niby nie ma??? bo tak smiało korzystacie z takich nowoczesnych technologii

 » Stodoły (Stodoły | 17-06-2016, 23:50:45)

W Stodołach to niech się ludzie nauczą sprzątać po sobie i wokół siebie, tak jak mają koło domu tak i na cmentarzu mają.Nie potrafią wynieść do kontenera zużytych zniczy, zeschłych kwiatów, potłuczonego szkła i innych śmieci, tylko podrzucą pod drzewo albo na skarpe a najlepiej sąsiadowi pod pomnik.Nauczyli się takiego dziadostwa i tak już zostanie taki syf na tym cmentarzu. Dziada nie nauczysz porządku, a nie daj Boże gdyby mieli 1 cm dalej w stronę sąsiedniego nagrobka posprzatać, i to są katolicy.Tam jest wiele grobów opuszczonych i zaniedbanych dlaczego nikt z okolicznych mieszkanców nawet nie przegrabi, czy nie zrobi oprysku na te chwasty, ludzie tam powinno błyszczeć, wziąć narzędzia zebrać ludzi i wysprzatać teren wokól cmentarza i koscioła również

 » do. ks który nie był piierwszy do kasy/ ([888] | 17-06-2016, 23:32:10)

to prawda.a o co chodzi z pańtwo m..... i l......

 » i po co ta zmiana w Rzadkwinie (*** | 17-06-2016, 22:49:28)

ks. Zbigniew jest spoko

 » cmg (mlody | 17-06-2016, 22:16:27)

Wiec grzecznie powiem jak uwazacie ich za sekty zle traktuja wasze dzieci chodzi im tylko o kase itp itp itp to po co chodzicie do kosciola dajecie na tace i udajecie ze ich kochacie :-) po co to cale udawanie . Niech koscioly beda puste i najwieksza mafia padnie ale wy ich sami utrzymujecie i jeszcze narzekacie. Nie trzeba chodzic do kosciola zeby wierzyc w boga. Ja wierze i nie chodze a moj szef znęca sie na pracownikach grzeszy gorzej od diabla ale co niedziele raczki sklada w 1 lawce na tace daje a potem narzeka tak jak wy na ta cala mafie.

 » Stodoły (porządek | 17-06-2016, 21:26:56)

No i może w końcu ktoś zrobi porządek na cmentarzu w Stodołach, bo ogólnie to jest on bardzo zaniedbany w porównaniu z innymi, chwasty i pokrzywy po pas, spadające na nagrobki suche konary z drzew. Obecny ksiądz nic z tym nie robi chociaż dostaje pieniążki od p.Pawlińskich na prace porządkowe i wywóz śmieci, które notabene walają się po całym cmentarzu. Wywóz śmieci odbywa się tylko raz do roku??? Mam nadzieję, że to się zmieni, bo tak na dobrą sprawę to nie ma tam nawet miejsca żeby zaparkować.

 » W KOŃCU (NARESZCIE | 17-06-2016, 18:46:55)

DO MIESZKAŃCA STODÓŁ DOKŁADNIE LUDZIE TAM W KOŃCU ZACZNĄ CHODZIĆ DO KOŚCIOŁA. JAK TO MÓWIĄ CHODZI SIĘ DO KOŚCIOŁA NIE DO KSIĘDZA ALE MAJĄC TAKIEGO KSIĘDZA W SWOJEJ PARAFII TO WIELKA MASAKRA I WOGÓLE SKĄD TAKICH DZIADÓW JAK ON BIORĄ. PRZEZ TYLE LAT NIC NIE ZROBIŁ W TYM KOŚCIELE CZY KOŁO KOŚCIOŁA TYLKO KASĘ BY BRAŁ I TYLKO ZE SWOIMI PRZYDUPASAMI OBGADYWAŁ

 » W KOŃCU (NARESZCIE | 17-06-2016, 18:39:46)

Dokładnie ludzie w końcu w Stodołach zaczną chodzić do kościoła bo wystarczyło że na tego dziada się już spojrzało i jego swoje ja słuchało to kto miał chodzić do kościoła. Parafia potrzebuje księdza dobrego, do ludzi, a nie takiego jak Fluder. W Strzelnie czy gdzie indziej np we Wronowach mogli się dobrzy trafić to dlaczego w Stodołach w końcu nie może się trafić. Ten dziadyga za długo tu był.

 » hola hola (parafianin | 17-06-2016, 18:33:06)

No macie teraz co pisac!!!Od razu Fluder taki zly, a cala reszta jest baaardzo dobra i bez wad.Spojrzcie w lustro jeden z drugim i odpowiedzcie sobie czy wy bur... jestesie tacy dobrzy???

 » hola hola (parafianin | 17-06-2016, 18:31:38)

No macie teraz co pisac!!!Od razu Fluder taki zly, a cala reszta jest baaardzo dobra i bez wad.Spojrzcie w lustro jeden z drugim i odpowiedzcie sobie czy wy bur... jestesie tacy dobrzy???

 » kler (Heniu do Bibi | 17-06-2016, 14:36:17)

Ty człowieku powinieneś się leczyć bo widać że kler całkowicie zjadł ci rozum -powiedz a niby jaki to jest ten dzień święty co ty mówisz żeby go święcić, bo ja wiem że czcić powinno się jedynego i prawdziwego Boga Jehowe -chyba że księżulo zapomniał wam wyznać imie Boże to łaskawie zapytaj tego niby sługe Bżego jak to jest i czy Bóg ma imie i kim jest Jezuś bo jak mi wiadomo to synem Bożym ale pamiętam jak uczoną nas żyć w zakłamaniu że Bóg i Jezuś to jedna osoba ale dzięki temu że poznaje pismo święte wiem gdzie jest prawda i dlaczego okłamywaną dzieci w kościele bo kiedyś tam była religia .pamiętam jak ten człowiek niby posłaniec Boży straszył że diabeł zabierze mnie do piekła ,ze usmaży mnie,pamiętam te bicie i ciąganie za uszy czy tak robi posłaniec Boży.Bóg nie krzywdzi swoje dzieci i kocha wszystkie narody czy to biały,czarny czy żółty bo jesteśmy dziećmy jedynego ojca Boga wszechmogącego który stworzył niebo i ziemie

 » Polski katolicyzm (bibi | 17-06-2016, 12:28:37)

Ach ta dudniąca w komentarzach miłość do bliźniego. Cecha charakterystyczna polskiego katolika. A propos, skoro Twój ksiądz jest taki niedobry i nie możesz go słuchać, to czytaj Pismo Św. w domu, nikt nie zmusza Cię do chodzenia do kościoła. Przykazanie Boże mówi tylko, byś czcił dzień święty. Do chodzenia na mszę nakłania jedynie przykazanie kościelne - z nikim WYŻEJ niekonsultowane.

 » Głośno (tolek | 17-06-2016, 12:02:14)

Panie ksiądz lewandowski,czy pan wie dlaczego dzwon głośny,bo wewnątrz pusty.Wszystko co w środku puste dźwięczy głośno. Tylko to co wypełnione jest ciche.

 » powołanie (smutny | 17-06-2016, 11:37:34)

Smutne że ksiądz z prawdziwym powołaniem zostaje "wydalony",bo był z ludźmi a nie za kasą... Szkoda że biskupi nie słuchają słów PAPIEŻA O UBUSTWIE W KOSCIELE I POMOCY LUDZIOM A NIE ŻEROWANIU NA NICH. Nie dziwię się że młodzi odwracają się od kościoła ( nie Boga bo on kest wszędzie) gdy proboszcz jeździ najnowszą bryką a wielodzietnej rodzinie wystawia cennik za sakramenty...

 » Stodoły (mieszkaniec | 17-06-2016, 10:16:07)

Stefan masz słuszną rację może zwiększy się liczba ludzi w kościele bo u tego dziada nie było prawie nikogo :)

 » NARESZCIE!!!! (W KOŃCU | 17-06-2016, 10:07:44)

R. FLUDER OCHODZI HURRA W KOŃCU NARESZCIE JUŻ CZAS NAJWYŻSZY. JUŻ DAWNO GO TU POWINNO NIE BYĆ.

 » ok (luna | 16-06-2016, 23:43:56)

Nasz proboszcz z różanny akurat jest spoko , prawdziwy z powołania niech nam długo służy

 » FARA (Pan_Lucjusz | 16-06-2016, 23:33:55)

Swar popieram w 100%. Temu panu już dziękujemy. Niech już sobie odpuści. Słychać go wszędzie, więc jeśli to jakiś konkurs na najgłośniejszy kościół to zwyciężył. Cóż, niektórzy nie liczą się z nikim i niczym. Tylko, że to chyba tak nie działa że kto głośniejszy, ten pierwszy pójdzie do nieba :) Oficjalnie poprzez ten portal apeluję - Panie Lewandowski - żyj i daj żyć innym! Nie przypominam sobie aby Jezus mówił - "Drzyjcie się aby wszyscy mieli was dosyć. To czyńcie na moją pamiątkę" Ale może niezbyt dokładnie czytałem Biblię albo p. Lewandowski ma jakąś wersję dla bardziej wtajemniczonych.

 » muezini (olo | 16-06-2016, 23:14:40)

Każdej niedzieli już od 7-mej rano rozlega się wcie muezinów z fary.Jest lato,otwarte okna.Każdy ma prawo do niedzielnego wypoczynku. Dość tego panoszenia się katotalibów.

 » Niestronno (Niestronno | 16-06-2016, 23:00:27)

My się chyba nie doczekamy... Proboszcz parafii miał odejść w tym roku... Traktowanie dzieci na mszy szkoda słów, brak kolędy i nadal to się nie zmieni jak długo jeszcze będziemy czekać

 » Niestronno (Niestronno | 16-06-2016, 23:00:26)

My się chyba nie doczekamy... Proboszcz parafii miał odejść w tym roku... Traktowanie dzieci na mszy szkoda słów, brak kolędy i nadal to się nie zmieni jak długo jeszcze będziemy czekać

 » PARAFIA (PARAFIA | 16-06-2016, 21:04:30)

DLA CZEGO FARA PRZESZKADZA ! NIE MUSZA ISC DO KOSCIOŁA I MSZE SŁYSZA KS.LEWANDOWSKI DUZO ZROBIŁ DLA PARAFI SZACUNEK DLA NIEGO SA KOSCIOŁY ZANIEDBANE TYLKO CO NIEKTURYM NIECHCE SIE INWESTOWAC W PARAFIE TYLKO W SWOJE RODZINY I TEGO NIKT NIE WYTYKA PUBLICZNIE

 » A co z innymi parafiami (młody | 16-06-2016, 20:55:04)

A kiedy Kościeszki???

 » cennik (w górę | 16-06-2016, 20:27:32)

Spadają zyski trzeba menagerów w sutannach by podniesli wplywy do kurii

 » Parafia (brak | 16-06-2016, 20:19:29)

Ks. Zbigniew Bukowski nie dostał żadnej parafii mogli go dać na parafię pw.Św Wawrzyńca w Parlinie

 » w koncu (w koncu | 16-06-2016, 20:00:02)

Matko Boska.... to się doczekaliśmy chwili kiedy Fluder odchodzi ze Stodół. Bóg w końcu ulitował się nad nimi, wreszcie będzie normalnie bo nowy ksiądz to do rany przyłóż.

 » parafia (swar | 16-06-2016, 17:32:19)

A Lewandowski nie odchodzi ? modły i darcie sie po drugiej stronie jeziora słychać, a nie każdy chce tego słuchć

 » Parafia (Ja | 16-06-2016, 16:33:42)

No i znowu brak Niestronna na liście.... Sam to on chyba nigdy nie odejdzie

 » Różanna gębice (Ja się pytam | 16-06-2016, 15:25:18)

A co z księżami w Różannie i Gębicach? Też mieli

 » Stodoły odetchną (stefan | 16-06-2016, 14:20:45)

R. Fluder odchodzi - nareszcie!!! Koniec poniżania.

 » Parafia Parlin (ona | 16-06-2016, 09:05:05)

Hamerski odchodzi...juz myslalam ze nie doczekam tej pieknej chwili. To lepsze niz wygrana w lotka

 » Ks który nie był pierwszy do kasy (xxx | 16-06-2016, 08:57:37)

Zwolniony z obowiązków administratora parafii pw. św. Rocha w Rzadkwinie, ks. Zbigniew Bukowski.Teraz się zapytam dla czego?Będzie może prowadzić parafie Państwo M........ z L.........:)Co za idioci takiego Księdza muszą szukać daleko.Kupił busa specjalnie żeby dzieci dowozić do Kościoła,na kasę nie był pierwszy.A to jest w tych czasach naprawdę trudno poszukać ks.Żeby nie chciał za bardzo kasy,o co prosił to normalne żeby porobić koło Kościoła i to wszystko.Tyle w temacie L........ i M.........

 » "zmiany" (olo | 16-06-2016, 08:37:09)

Pogieło was.I co z tego że są zmiany w tej sekcie watykańskiej.

 » cmg (mlody | 16-06-2016, 04:52:02)

[komentarz niezgodny z regulaminem]

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Poznaj Karola Nawrota (0)
 » Tradycyjne stoły wielkanocne (5)
 » Kolejny market spożywczy (25)
 » Jak dobrać firany? (0)
 » Podziękowała policjantom (8)
 » STRZELNO: Niedziela Palmowa (0)
 » Dwóch kandydatów na wójta (38)
 » Twoja kandydatka na radną (1)
 » Potrącenie uczestnika protestu (12)
 » Przegląd palm wielkanocnych (0)
 » Niedzielna wystawa stołów (1)
 » Tylko jeden kandydat (64)
 » 15. edycja gminnego konkursu (1)
 » Zostań policjantem (7)
 » Wiosenne nasadzenia i warsztaty (0)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ