Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Strzelno - Pożary

STRZELNO: Spłonął odnowiony budynek [VIDEO]

2016-11-27 13:12
 

W Strzelnie doszło do pożaru Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji przy ulicy Gimnazjalnej. Spaleniu uległa część mieszkalna budynku.

Spaleniu uległo poddasze mieszkalne budynku u zbiegu ulic Powstania Wielkopolskiego i Gimnazjalnej. W wyniku zdarzenia pięć rodzin straciło dach nad głową. Z naszych informacji wynika, że budynek ten zamieszkiwało 15 osób, w tym jedna rodzina przebywała za granicą. Część zajmowana przez Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji nie ucierpiała w wyniku pożaru.

- Mieszkańcy tej kamienicy rozlokowani są obecnie u najbliższej rodziny i znajomych, a jedna otrzymała lokal gminny. W dniu jutrzejszym spotkamy się i będziemy decydowali co dalej. Na tą chwilę straty szacujemy na kwotę 300-400 tysięcy złotych - mówi nam Ewaryst Matczak, burmistrz Strzelna.

Jak zaznacza burmistrz Matczak, w poniedziałek strażacy i pracownicy gminy mają zabezpieczyć budynek.

W akcji gaśniczej udział brało 10 zastępów straży pożarnej z terenu powiatu mogileńskiego i inowrocławskiego oraz policja, straż miejska i pogotowie ratunkowe. (AS | fot. AS, Czytelnik)





REKLAMA
 
   » GALERIA ZDJĘĆ [43]

 
   » KOMENTARZE [125]» dodaj komentarz   

 » Dla zainteresowanych (Strzelno | 12-01-2017, 21:25:48)

Brak winnego. Przyczyna zaprószenie ognia!!!! Sprawa umorzona.

 » kto podpalił? (Gość123 | 12-01-2017, 12:22:04)

Wiadomo już kto zaprószył ogień?

 » Strzelno (jano | 11-12-2016, 10:44:13)

Pan podatnik pisze mądrze ale Burmistrz ma inny wniosek na temat sprzedaży bo ciągle mówi to samo jak ktoś pyta o kupno -prosze złożyć wniosek to już tych wniosków jest tyle naskładanych że chyba pan Burmistrz sam się pomylił bo znów mówił zawsze to samo --proszę złożyć wniosek.na rynku Burmistrz sprzedał mieszkania gdzie tylko część lokatorów kupiła a tam gdzie wszyscy chcą to pan Burmistrz kombinuje.panie Burmistrzu chyba lepiej by było gdyby na te stanowisko wszedł ktoś kto wie jak odzyskać pieniądze od najemców którzy mają pieniądze na samochody nowe sprzęty do domu i pokazywanie się w najlepszych sklepach zakupując drogie ubrania a panu mydlą oczy jacy oni biedni,bo mąż zarobił tylko dwa tysiące na lewo i biedulki nie mają co do garnka włożyć-tak właśnie robią w konia Burmistrza i opiekę społeczną.PANIE BURMISTRZU BEZ OBRAZY ALE TUTAJ TRZEBA CHŁOPA Z J......... A PAN NADAJE SIĘ ALE NA KIEROWNIKA OPIEKI SPOŁECZNEJ.

 » mieszkanie (ja | 10-12-2016, 18:31:39)

NIECH KOPIE SOBIE ZIEMIANKE CWANIAK

 » do rudy (kicia | 10-12-2016, 17:08:46)

Niepoprawny optymista ! Liczysz na odpowiednią prace organów tzw. sprawiedliwości i ścigania w wydaniu mogileńskim ? Koń by umarł ze śmiechu. Tyle razy dali ciała, że nawet sami (organa) w to już nie wierzą

 » Strzelno (mieszkaniec | 10-12-2016, 14:11:06)

Panie D...a ciekawe czy jak wyremontują to też będzie pan chciał iść tam mieszkać no i czy ci ludzie wpuszczą pana tam.Na dobre to powinien pan już nigdy nie dostać innego lokum ,bo jak pamiętam pani która tam kiedyś mieszkała z dziećmi nigdy nie zniszczyła tego mieszkania a wy dorośli ludzie niszczycie a potem żądacie od urzędu następnego a weżcie się za robote i w środku sami zadbajcie a nie jakeś dziury robicie.

 » ŻYCIE NA RACHUNEK PODATNIKÓW (PODATNIK | 09-12-2016, 20:25:20)

Sprzedać całość gminnych zasobów mieszkaniowych obecnym NAJEMCOM ! Właściciele mieszkań sami zadbają o swoje mienie. Skończy się socjalizm . ŻYCIE NA RACHUNEK PODATNIKÓW....ŻYĆ NIE UMIERAĆ !!! Również mienie mieszkaniowe przestanie być przeliczane przez lokalnych polityków na GŁOSY WYBORCZE !!!

 » winni (loko | 08-12-2016, 17:09:17)

wszyscy jesteśmy winni że ten człowiek zmarł, i co kluczami spalił ten dom, jakby dał po odbiorze to pan D by się zachowa inaczej. Wymusił na nim te klucze człowiek sie ulitował i zapłacił życiem. Jego serce ma się dobrze,ma dach nad głową i choinkę sobie penie w domku ustroi. a ludzie sami schorowani i z chorymi dziećmi (bardzo chorymi ) tułają się bez dachu nad głową. Jak można im pomóc, zastanówmy się, idą święta.

 » . (ja | 08-12-2016, 14:21:05)

pałuki go obsmarowały to teraz niech pałuki płacą rentę rodzinie

 » pożar (rudy | 08-12-2016, 13:48:08)

Mam nadzieję, że wreszcie prokuratura i sąd w Mogilnie sprostają zadaniu i wsadzą winnego pożaru do pierdla. Czas umarzań się skończył. Zobaczcie komisje śledczą - do wczoraj "ważny(a)" prokurator a na komisji - miernota sikający(a) ze strachu przed całą Polską.

 » pożar (gosc | 08-12-2016, 08:55:20)

co to da że wy wszyscy obrzucacie się błotem -NIC -ZOBACZCIE ZMARŁ CZŁOWIEK KTÓRY TAM PRACOWAŁ I KTÓRY WIDAĆ WZIOŁ SOBIE DO SERCA TO CO SIĘ STAŁO,BO ZAUFAŁ LUDZIOM CHOĆ NIE POWINIEN.

 » do głupawego miśka - ortografa (felek | 07-12-2016, 14:41:18)

Misiu, zanim ruszysz ze swym ulubionym narzędziem na tych, którzy popełniają błędy ortograficzne, palnij sobie w ten pusty, tępy łeb.Nie wypowiadaj się o intelekcie innych, bo też nie posiadasz takowego, za to prostactwem popisujesz się wyjątkowym. Biedny "intelektualisto", trochę pokory i rozumu.

 » Dla wszystkich (Kino | 06-12-2016, 00:38:40)

Ludzie zastanówcie się nad sobą!!!! Jestem osobą która mieszkała w tym budynku, zastanówcie się nad losem tych mieszkańców, a nie nakręcacie się przeciwko sobie. Postawcie się na miejscu tych co stracili połowę lub więcej swojego życia mieszkając tam. Oni nie wiedzą kiedy będą mogli znów normalnie mieszkać i żyć Połowa z tych komentarzy nie powinna się ukazać. Zastanówcie się co wy robicie!!!!

 » pożar (hejka | 05-12-2016, 17:41:31)

Do Ania ! Strażacy ok! Czarna owca w każdej rodzinie się znajdzie! Dupek powinien mieć zakaz wypowiadania się na temat akcji bo tylko robi koło dupy kolegą którzy robią swoje i nie oczekują tak jak on poklasku za to co robią !

 » STRZELNO (Maniek | 04-12-2016, 11:37:30)

No właśnie z bejsbolem na ludzi ,to już widać kim jesteś i zacznij płacić bo zło odwróci się i wróci do ciebie

 » Do misiek (Pitek | 04-12-2016, 11:24:48)

Pomysł wydaje się być dobry ale obawiam się, że żaden system komputerowy poprawiający błędy nie wytrzymałby tu dłużej niż jeden dzień. Podobnie, gdyby istniały systemy czy programy do pomiaru agresji w komentarzach i związanej z nią tępoty umysłu również padłyby już po jednym dniu funkcjonowania tutaj. Zresztą... domyślam się, że na dowody moich słów długo nie trzeba będzie czekać. Ot, taki mały eksperyment.

 » ortoorto (misiek | 04-12-2016, 05:17:51)

Hej drodzy administratorzy ! Wrzućcie w system jakiegoś poprawiacza ortów i interpunkcji , bo większości wypowiedzi nie da się czytać.Najlepiej byłoby zorganizować bojówkę np.Mickiewicz , Słowacki i in. z bejsbolami ,żeby mogli bezpośrednio ingerować w intelekt tych krasomówców poprzez je..ięcie w pusty łeb.

 » Strzelno (gość | 03-12-2016, 12:45:59)

Jak słyszę te bzdury o tych biednych ze Strzelna to normalnie myślę że jakiś niedorozwój to piszę bo każdy w Strzelnie wie że nie płacą tylko dlatego że Matczak nic im nie robi a oni zarabiają kasę i kupują nowe tv,laptopy meble i inne bzdury ale za mieszkanie nie dadzą ani grosza to kto ma za nich płacić -więc przestańmy wszyscy płacić a co nam mogą zrobić na ulicę nie wyrzucą bo tak twierdzą ci dłużnicy,Panie Matczak ma pan duży plac na cegielni to prosze postawić Hangary i tam po jednym pomieszczeniu na rodzine i łazienka i kuchnia na 5 rodzin jedna a będą błagać na kolanach żeby pan kasę przyjoł i szybko ją znajdą.PANIE MATCZAK CI LUDZIE POZBADLI PANA JAK GÓWNIARZA I GRAJĄ Z PANEM TAK JAK ONI CHCĄ

 » do (kolega Ryśka | 03-12-2016, 09:19:07)

Czy to takie ważne skąd jest Rysiu? Myślę, że nie powinieneś zaprzątać sobie tym głowy. Rysiowi nie brakuje odwagi cywilnej i ma jaja żeby podpisać sie imieniem i nazwiskiem pod swoim wpisem. A nie "strzelniak" czyli w sumie kto?

 » Przemyślenia! (obserwator | 03-12-2016, 08:51:16)

Raczej moje uwagi niż przemyślenia skierowane są do komentarza Dno który napisał ZAWODOWIEC .

 » Pan Ryszard Zagórski to Strzelniak ? (Strzelniak | 02-12-2016, 18:40:20)

Z Konina?

 » pożar (hejka | 02-12-2016, 17:52:09)

Do Obserwator! Do kogo skierowane są twoje przemyślenia ?

 » domy (ty | 02-12-2016, 14:59:45)

nie którzy biedni niepłacą czynszu ale więcej wydają na miesięczne utrzymanie takiej waloncej starej chałupy niż niektóry płaci czynsz w bloku jak co czeci dzień korki siadają rury pękają i dziury w scianach się robią bo mury są chyba z gliny

 » Do (obserwator | 02-12-2016, 07:35:45)

Jeżeli rzeczywiście pracujesz jako zawodowy strażak to tylko pogratulować tak szerokiej wiedzy w zakresie działań jakie podjął KDR w tym przypadku i negowania jego decyzji. Jeżeli masz tak wielki zasób wiedzy to może zatrudnij się w KG PSP jako instruktor . Rozkazy i decyzje KDR na miejscu zdarzenia są NIEPODWAŻALNE . A jeżeli masz jeszcze coś ( ale mądrego!)do powiedzenia to napisz swoje dane a ja się z Tobą skontaktuje i prześwietlę Twoją "karierę" w PSP.Nie pozdrawiam

 » pozar (ziuta | 02-12-2016, 00:28:56)

dla mieszkancow strzelna do waszej wiadomoaci ,na miejscu burmistrza nie chcialabym bym byc,pan burmistrz jest ok dla ludzi i robi wszystko zeby dobrze bylo .ale tragedia za tragedia to jest nie do pomyslenia.niech odpowie za czy ten co ten ogien zaproszyl niech da poszkodowanym warunki,mieszkania to co stracili ,czyli dobytek i niech im zapewni swieta bozego narodzenia w spokoju .

 » do mańka (kicia | 01-12-2016, 21:23:12)

Widzisz szansę w mogileńskim PINB ? To już są po AA ?

 » do strazaka (ania | 01-12-2016, 20:42:19)

wszyscy tutaj co pisza nigdy zadnej krzywdy nie doswiadczyli , wygłaszaja swoje wypowiedzi jakby co najmniej ich dom sie spalil i biegle wszystko na temat wiedzieli , bo przeciez to anonimowy komentarz gdyby byl publiczy to jezyka w gebie by nikt nie mial , obwiniac kogos zawsze łatwo , a nie jeden stał z telefonikiem i krecil sobie filmik coby w pracy pokazac jak to sie dom pali , a pomocy chociazby zadnej ,oczy sie otworza jak was samych spotka cos zlego, wielkie podziekowania dla strazakow , ktorzy nazarzaja swoje zycie by pomoc innym , nie wiem czy ktos z was wziąl to pod uwage ale kazdy ze strazakow ma swoje rodziny jadac na akcje nigy nie wie czy z niej wroci, ratuje zycie nie jednej łajzy , ktora i tak mu nawytyka . do Pana ktory napisal ze strazak na piknik przyjechal , ciekawe czy Ty bys w taki mroz cwaniakował i byl tam cala noc bez niczego , myslcie co piszecie bo to nie boli, po prostu zenada z was.

 » pożar (kilka zdań | 01-12-2016, 19:21:27)

zawodowiec cały czas myslałem o tym strażaku niby zawodowcu ale kilka pytań nawet strażaków z psp i już wiem panie emerycie zawodowcu o kogo chodzi gdyby nie to ze łazisz człowieku wdzień w dzień nachlany zwracasz uwage strazakom a twoja wiedza już dawno została zjedzona przez gorzałe nie pitol głupot i nieobrażaj strażaków bo tak jak maniek tylko pisać i mącic podjudzać i oskarżać to wasze mottto .Co zaś do pana K i panstwa D myśle ze jak prawie wszyscy w Strzelnie odpowiedzą za zniszczenie i tą tragedie

 » Dno (Zawodowiec | 01-12-2016, 17:03:29)

Byłem przejazdem na miejscu i jako zawodowy strażak moge napisać tylko DNO o akcji gaszenia. Rozumiem, że ochotnicy nie wiedzieli co robić i biegali jak wszy po polu ale jak przyjechała PSP to wyglądało podobnie. Dowodzenie akcją to kpina. Bo go nie było każdy robił co chciał. Kosz-podnośnik z sąsiedniego powiatu? A co w Mogilnie zepsuty? Filmy także pokazują jak gaszono. Ludzie trzymający prądownice jak baletnica na rownoważni - proszę dajcie spokój. Najfajniej wyglądaly oględziny osobistości po pożarze. Dobrze, że nikt z Was nie wyleciał. Żenada za poprzedników nie do pomyślenia.

 » pożar (hejka | 01-12-2016, 16:09:17)

Do Maniek! Pisz na temat ! Swoje żale czy nie spełnione prywatne ambicje / zwisa mi to kto rządzi/ załatwia się z podniesioną głową ! Idę o zakład że du*e lizesz burmistrzowi ! Kret !

 » domy (ty | 01-12-2016, 15:29:30)

nie którzy biedni niepłacą czynszu ale więcej wydają na miesięczne utrzymanie takiej waloncej starej chałupy niż niektóry płaci czynsz w bloku jak co czeci dzień korki siadają rury pękają i dziury w scianach się robią bo mury są chyba z gliny

 » pożar (hejka | 01-12-2016, 15:20:21)

Do strażak ! Co ty pieprzysz?!! Woda sodowa do łba uderzyła? Du*a jest od srania a nie od politykowania ! Piszę o filmach z "akcji" pytam się kto koordynował cała akcja i pozwolił petac się gapia i nagrywać?

 » pożar (gosciu | 01-12-2016, 11:58:20)

wiadomo że jak złodzieja złapią za ręke to on mówi że to nie jego ręka więc dlaczego ten pan ma się przyznać do winy a teraz to kto mu udowodni a ogólnie to jakim prawem pan JAN K...N dał tym państwu klucze i niech ten pan głupot nie opowiada że chciał dobrze w końcu ma firme to może komuś ją na chwile przekarze a ten ktoś zrujnuję i powie że NO I TAK MIAŁEŚ MI JĄ PRZEPISAĆ NO I TU PAN JAN K ,,.POWINIEN ODPOWIADAĆ RAZEM Z PAŃSTWEM DE.....DA.PRZESTASŃCIE ZAMIATAĆ WSZYSTKO POD DYWAN BO JUŻ TAMTEN POŻAR ZAGMATWALIŚCIE I CI LUDZIE MIMO ŻE ZOSTALI SKAZANI TO DALEJ PRACUJĄ COŚ W TYM STRZELNIE ŻLE SIĘ DZIEJE

 » Do Pana Strażaka (maniek | 01-12-2016, 09:49:32)

Proponuję na przyszłość po przeczytaniu czyjegoś wpisu chwilkę się zastanowić przed napisaniem Swojej opinii, bo z Twojego Drogi Internauto wpisu oprócz emocji i obrażania innych nic mądrego nie wynika. Piszesz tak jakbyś wszystko co związane z kwestią bezpieczeństwa mieszkańców Strzelna najlepiej było zamiatane pod dywan i poza granice miasta nie wychodziło - pan burmistrz pewnie by tak chciał. Problem tylko w tym , że zdarzenia które w swoim wpisie opisywałem to po prostu fakty. Mam wrażenie, że chyba nic nie zrozumiał Pan z mojego wpisu. Zamiast pomagać teraz poszkodowanym, lepiej byłoby w swoim czasie postępować odpowiedzialnie i prewencyjnie. Za bezpieczeństwo obiektów/budynków odpowiada jego właściciel i ma do tego wystarczające narzędzia prawne, żeby dokładne kontrole swojej własności (a tak naprawdę wszystkich mieszkańców Strzelna) przeprowadzać. Jak na 14 lat rządów obecnego pana burmistrza, notabene pewnie też strażaka, to faktycznie ma facet pecha. Tyle tylko, że nie wiem czy to pech przypadkowy, czy na tego pecha pan burmistrz sobie zapracował. Pozdrawiam i proponuję mniej strzelania do wszystkich wokół ślepakami(bluzgami) licząc, że któryś z naboi będzie ostrym, i kogoś zabije.Troszkę więcej kultury i mniej emocji.

 » pożar (maria | 30-11-2016, 23:53:11)

Nie chce mi się wierzyć w historię z tą świeczką, przecież nie można być aż tak nieodpowiedzialnym.

 » Odp (Xxx | 30-11-2016, 23:09:54)

Jak "kto mu dał klucze "przecież od początku remontu było już wiadomo że to mieszkanie jest dla tej rodziny. Co kluczami spalil ten budynek.? Jeśli tam nie ma oświetlenia to prędzej czy później do tego by doszło.Bo z głupoty się nie wyrasta. Pić by raczej też nie przestal.Ludzi którzy dostają mieszkanie z gminy wyremontowane zronione na cacy. .tanie cechuje jedno. Niedbalstwo. Bo cokolwiek się nie stanie burmistrz zrobi.Nigdy o te mieszkania ludzie nie będą dbac.Ale gdzieś mieszkać muszą.

 » Odp (Xxx | 30-11-2016, 23:09:51)

Jak "kto mu dał klucze "przecież od początku remontu było już wiadomo że to mieszkanie jest dla tej rodziny. Co kluczami spalil ten budynek.? Jeśli tam nie ma oświetlenia to prędzej czy później do tego by doszło.Bo z głupoty się nie wyrasta. Pić by raczej też nie przestal.Ludzi którzy dostają mieszkanie z gminy wyremontowane zronione na cacy. .tanie cechuje jedno. Niedbalstwo. Bo cokolwiek się nie stanie burmistrz zrobi.Nigdy o te mieszkania ludzie nie będą dbac.Ale gdzieś mieszkać muszą.

 » pożar (strazak | 30-11-2016, 22:18:42)

Kazdy wtrąca swoje przysłowiowe 5 groszy niewspomne o nicku maniek czy innych pustych baniakach wstyd mi za Wasze komentarze .Jeśli masz dowody co do tego dzikiegoi lokatora są organy scigania złóz pismo nieoskarżaj człowieku bo nic niewiesz.Wpis odnosnie ciepłej herbaty i innego jadła dotyczył tylko zyczliwosci pusty baniaku strażacy którzy przybyli na miejsce akcjii w południe w niedziele byli tam do poniedziałku i cały poniedziałek jak ktos im dał coś ciepłego do jedzenia to zapisz sie do osp i bedziesz żarł do syta . Cała Polska czyta te Wasze wywody biadolenia i się śmieje z manka i innuch debili za chwle ktoś napisze ze osp powinno karać prewencja kontrole zgadzam sie dajcie nam takie instrumenty prawne . Ktoś coś pisze Manius pukni sie w łepetyne ale zeby iskry niepoleciałe bo znowu wzniecisz jakiś pożar i bedzie tragedia to na tyle i bez kimentarza bo szkoda słów na puste baniaczki .A tak na marginesie czy maniek i inni tu piszacu pochylili sie nad losem pokrzywdzonych wątpie zapewne nie mieli czasu żenada .

 » świeczka (loko | 30-11-2016, 20:12:58)

Fecet wprowadził się na dziko, ktoś dał mu klucze, na strychu miał drewno i węgiel (tam też to drewno rąbał na strychu) ale miał ciemno i wziął ze sobą świeczkę, zapalił drzewa narąbał i zapomniał jej zgasić i poszedł na piwko, świecka się przewróciła i dom stanął w płomeniach. Tak to było. A kto to był to wszyscy wiedzą. Facet całe życie nic dobrego nie zrobił ale za to teraz postawił wisienkę na torcie. I jescze się śmieje, że co mu teraz zrobią mogą go cmoknąć..

 » pożar (hejka | 30-11-2016, 16:01:51)

Sorki! Proponuję żeby za każdym wozem bojowym jechała kuchnia polowa z grochówka żebyś chłopie nie zasłabł !

 » pożar (gosc | 30-11-2016, 15:36:56)

Nareszcie ktoś coś mądrego napisał i popieram pana bo te pożary napewno nie są samoistne tylko ciekawe czy ktoś coś z tym zrobi-odnowiony dom ,kominy nowe więc jakim cudem zapaliło się to ten dom przetrwał gorsze czasy i jakoś nie spłonoł a po odnowieniu poszedł z dymem.pan Burmistrz wie gdzie które domy mają zagrożenia ale widać to tego pana nie interesuje,bo po co robić teraz za pare groszy jak można poczekać aż dojdzie do tragedii

 » To nie siła wyższa!!! (maniek | 30-11-2016, 09:54:09)

Proponuję popatrzeć na fakty - to nie siła wyższa spowodowała ostatni pożar kamienicy przy dawnym kinie, podobnie jak nie spowodowała go u zbiegu Inowrocławskiej i Lipowej, jak również ten u zbiegu Rynku i Inowrocławskiej (bodajże jesienią w 2003r). Mimo wszystko proponuję realnie spojrzeć na poczynania pana burmistrza i rady (podobno przedstawicieli społeczeństwa miasta gminy).To nie jest tylko kwestia pożarów. Ze zgrozą obserwowałem utrzymujące się siłą woli duże płaty tynku na piętrze elewacji kamienicy przy św. Ducha bezpośrednio przed budynkiem biblioteki. Dopiero niedawno je usunięto.Wielokrotnie widziałem dziarsko przechadzające się tamtędy patrole straży miejskiej - podobno dbającej o ład i bezpieczeństwo w mieście i gminie. Podobna sytuacja zagrażająca przechodniom była z budynkiem dawnego ośrodka zdrowia sąsiadującym z apteką romańską - wystarczyło spojrzeć na narożnik okapu budynku ośrodka (na szczęście niedawno zrobiono z tym porządek). Nie tak dawno opisywany był przypadek budynku przy Gimnazjalnej, gdzie po kontroli PINB z Mogilna wlepiono mandat komuś z UM w Strzelnie za brak wykonania kontroli stanu technicznego budynku. Podobnie PINB interweniował przed Sylwestrem 2015/16 na jednej z uliczek przy Rynku, gdzie na chodnik zawalił się mur czy ściana , a w straży miejskiej nie odbierano telefonów. Przyjechały służby z Mogilna, a przybyły p. Matczak miał pretensje do mieszkańców, którzy zgłaszali zdarzenie. Wspólnym mianownikiem opisanych wyżej zdarzeń jest to , że te wszystkie obiekty są we władaniu miasta, a więc burmistrza i rady. Wobec powyższego mam pytanie jak burmistrz wywiązuje się z co rocznego obowiązku kontroli budynków (art. 62 Prawa Budowlanego)? Co z kontrolami ppoż - przecież OSP jest nie tylko od wyjeżdżania na akcje, ale też od prewencji!!!Jak widać naszym władzom nie tylko trudno utrzymać to co 14lat temu przejęły w zasobach komunalnych, ale mają wyraźne problemy nawet z zapewnieniem bezpieczeństwa jego mieszkańcom.To nie tylko wina i zaniechania burmistrza, ale też i rady, która rok w rok udziela absolutorium, pomimo zastrzeżeń RIO (to dla tych, którzy wszystko tłumaczą brakiem kasy). Dlatego dla wszystkich mieszkańców Strzelna odrobiną luksusu przed nadchodzącą zimą byłaby kontrola PINB z Mogilna w UM w Strzelnie i sprawdzenie, czy "budynki miejskie" mają przeprowadzone kontrole stanu technicznego, kontrole instalacji gazowych, przewodów kominowych, instalacji elektrycznych i jak wykonane są zalecenia pokontrolne. Doprawdy byłaby to od tej strony odrobina bezpieczeństwa dana mieszkańcom, skoro lokalna władza nie potrafi tego zagwarantować chociaż w minimalnym stopniu!!!

 » Pomoc (Strażak | 30-11-2016, 08:58:46)

Pisząc ten komentarz nie miałem na myśli tego że w Strzelnie można dobrze zjeść tylko to że w przeciwieństwie do ciebie mieszkają tam jeszcze ludzie którzy zamiast nagrywać komórkami jak to się fajnie pali i pisać potem bzdury mają wielkie serducha wypełnione dobrem i wyrozumiałością.

 » pożar (hejka | 29-11-2016, 19:49:30)

Do mieszkaniec ! Dobrze gadasz! Masz mój głos ! Kandyduje i wykaż się madralo !!! Liberalne rządzenie wymaga kasy i "przyjaciół" z kasą a w Strzelnie kto ma kasę ? Może ty? Zapewnisz 200 miejsc pracy z średnia krajowa to ludzie tak jak Matczaka będą ciebie na rękach nosić i pomnik za życia postawią !!

 » fakt toboly (xxx | 29-11-2016, 19:34:38)

Rysiek masz racje ! Toboly i pasozyty strzelna ! Darmozjady co nic w zyciu nie osiagneli tylko pierdol i zebranie na rynku i zapomogi w gminie a nic od siebie nie zrobia

 » Ale Toboły. (Ryszard Zgórski | 29-11-2016, 18:47:24)

Część Piszących pisze tu byle co ,ponieważ nie podpisuje się. Jak czytam komentarze, to Pan Burmistrz powinien Sobie zrobić uprawnienia kominiarskie, budowlane i elektryczne. Myślicie, że gdyby burmistrzem był ktoś inny , to nie byłoby tego pożaru? Kilku komentatorów podaje budynki , które będą następne - to może Policja powinna zająć się kilkoma wpisami, gdyby te wróżby spełniły się (oby nie). A duża część z tych, którzy tak jadą po Obecnym Burmistrz (zupełnie bez sensu przy okazji tragedii ) pierwsi by stali pod UM gdyby Pan Marczak rozdawał po 200 zł. ZDROWYCH , WESOŁYCH ŚWIĄT ŻYCZĘ.

 » (: (Bolo | 29-11-2016, 17:35:35)

Państwo którzy mieszkali na dziko tam gdzie się spaliło wrócili do siebie Na lipowa wiec ja się pytam dlaczego jak się wyprowadzili panie burmistrzu za d**ę i na bruk i zero złotówki .

 » pożar (ktos | 29-11-2016, 16:39:46)

CZY USTALONO PRZYCZYNY POŻARU BO SAM SIĘ DOM NIE ZAPALIŁ BO WSZYSTKO BYŁO NOWE-JUŻ NA LIPOWEJ A INOWROCŁAWSKIEJ TEŻ NIBY SAM SIĘ ZAPALIŁ TO DLACZEGO ZAPADLI WYROKI SKAZUJĄCE I DLACZEGO CI LUDZIE NADAL PRACUJĄ I TUTAJ TEŻ KTOŚ ZROBIŁ COŚ NIE TAK I ZNÓW PYTANIE CZY ZNÓW BĘDZIE WSZYSTKO UKRYTĘ

 » pożar (hejka | 29-11-2016, 16:34:35)

Strażak! Jedziesz na akcje czy na piknik!?

 » Nie tylko pożar (mieszkaniec | 29-11-2016, 15:22:02)

Niestety uważam, że to jednak burmistrz jest winien. Oczywiście nie bezpośrednio, nie on przecież podpala domy. To śmieszne, że ktoś tak rozumuje. Jednak płoną domy burmistrzowi podległe. Z czego to wynika? Burmistrz kieruje się dziwną, przynajmniej dla mnie, polityką pomagania wszelkim nieudacznikom, pijakom i każdemu kto "wykrzyczy" u niego ową pomoc. Tym samym nie ma potem na nic pieniędzy. To znacznie szerszy problem, nie tylko pożary. Widok stojących grupek tzw. interwencyjnych sprzątaczy. Niedługo pewnie nazwiemy te widoki "kultowymi". Przeróżne remonty dokonywane przez kolejne grupy tzw. interwencyjnych fachowców. Kolejny paradoks. Ci pseudofachowcy, używający najtańszych materiałów wykonują więcej szkody niż pożytku. Domy komunalne, co z tego, że wyremontowane. Mieszkańcy częściowo nie płacą, i tak już śmiesznie małych czynszów, nie dokonuje się rzetelnych kontroli dotyczących bezpieczeństwa, czego rezultatem są właśnie pożary. A Ci mieszkańcy, owych domów? Nie wiem co lub kto konkretnie był przyczyną ostatniego pożaru, ale bez przyczyny to się nie obyło. Samozapłony nie wchodzą raczej w grę. Zasada powinna być prosta, skoro dostajecie mieszkanie od burmistrza, za śmieszny czynsz, to powinna istnieć możliwość częstych kontroli i sprawdzania jak to mieszkanie jest użytkowane, czy przestrzega się podstawowych zasad BHP itd. Z kolei uważam, jeśli masz swój, prywatny dom, rób z nim co chcesz, bylebyś nie zagrażał sąsiadowi. Podpal go sobie jak Ci się podoba, albo postaw do góry nogami, i wara każdemu od tego. Jednak jeśli masz mieszkanie, które nie jest twoją własnością, dbaj o nie i ponoś wszystkie konsekwencje jakichkolwiek zaniedbań. Teraz pewnie będziemy znów proszeni o zbiórki, pomoc itp., burmistrz znów przydzieli jakieś mieszkania pogorzelcom. Tym niewinnym OK, ale jeśli ktoś okaże się winnym pożaru, niech sobie śpi pod przysłowiowym mostem. Nie można być pobłażliwym i zbyt dobrym dla tych, którzy na to nie zasługują. Kończąc – Panie burmistrzu naprawdę czas odejść, bo na zmianę podejścia do ludzi już chyba nie można u pana liczyć. No ale to w końcu polityka, więc ludzie są potrzebni jako elektorat. I tu się kółko zamyka.

 » Pomoc (Strażak | 29-11-2016, 10:48:07)

Wielkie dzięki dla tych ludzi którzy tak szybko i bezinteresownie zorganizowali dla wszystkich służb pracujących na miejscu akcji ciepłe napoje,a potem ciepły posiłek. Byście o tym coś napisali a nie jechać tylko po Burmistrzu w tych waszych bzdurnych komentarzach. Opanujcie się, pomyślcie i napiszcie lepiej o tym jak tym ludziom pomóc.

 » do pitek (strzelno | 29-11-2016, 08:53:48)

ja się nie śmieje a ty ty byś się śmiał z mojej tragedii-żałosny wpis zrobiłeś, typowy Polak

 » pożar (ada | 28-11-2016, 23:46:59)

Dzieki Bogu nikt nie zginął.Serce mi się kroiło gdy z mojego okna widziałam okropny dym unoszący się nad Strzelnem.Myślami byłam z ludżmi tam mieszkającymi.Przykro że nasze kochane miasto nawiedzają takie tragedie.Wszystkich nas to boli.Pomagajmy sobie anie pajajmy nienawiścią np.do naszego Burmistrza.Co On jest winien.Był jako jeden z pierwszych na miejscu tragedii i tak jest zawsze.Jedyna radośc to to że po raz pierwszy przewaga ludzi broni Go.Razem przeżyjmy ten smutek i pomagajmy tym którzy ucierpieli.

 » pozar (do burmitrza | 28-11-2016, 21:56:49)

panie co bedzie za miesiac moze bibloteka lub znowu kamienica co robili ukraincy a luv szpital nie ma pan pieniedzy wogule na nic co pan robi w strzelnie a swoja chate wybudował za 40 tys zł i bieze skad taka kase z banku gupota cho*erna

 » Do strzelno (Pitek | 28-11-2016, 20:51:27)

Oby tylko Twoja chałupka nie była następna w kolejce bo wtedy o Tobie będą tu pisać "fajne" komentarze. I wtedy się pośmiejemy co nie mądralo??

 » oszukać przeznaczenie (strzelno | 28-11-2016, 20:37:39)

następna w kolejce - biblioteka

 » pożar (ktoś | 28-11-2016, 17:28:35)

Ludzie czytam to i żal mi was, pomyślał ktoś , że budynek był po kapitalnym remoncie , nowe kominy itd. Co ma do tego burmistrz { nie jestem jego zwolennikiem} jeśli jedna osoba mieszkająca tam jest nieodpowiedzialna i zaprósza ogień. Sorki ale są osoby dorosłe a odpowiedzialne jak dzieci. Mam przeczucie , że następny będzie budynek po drugiej stronie ulicy, bo tam też mieszkają osoby o podobnym podejściu do życia, nawalić się i mieć wszystko i wszystkich w d.... Nikt nie jest w stanie wychowywać osoby dorosłe którymi rządzi nałóg.

 » pożar (marta | 28-11-2016, 17:07:27)

co Wam Burmistrz złego zrobił dba jak może o obywateli Strzelna a ludzie jak widzę tego nie doceniają,szczególnie Ci co siedzą na garnuszku Gminy i korzystają z pieniędzy podatników do pracy zapędzić a nie dawać za darmo.

 » POŻAR (ktoś | 28-11-2016, 17:06:19)

LUDZIE WY MACIE COŚ NIE TAK Z GŁOWĄ BO CZY BURMISTRZ POSZEDŁ I PODPALIŁ NO PUKNIJCIE SIĘ A JEŻELI JUŻ TO KTOŚ ODPOWIEDNI ZBADA TĄ SPRAWE I LUDZIE GDZIE ZACZEŁO SIĘ PALIĆ WIEDZĄ LEPIEJ A NIE WY CO PRZYSZLIŚCIE NAGRYWAĆ I NA FB CIĄGLE POKAZUJECIE JAK BYŚCIE MIELI Z TEGO RADOŚĆ. WSTYD POLACY

 » strzelno (sarin11 | 28-11-2016, 15:50:08)

musimy pomóc Burmistrzowi, trzeba go odwołać i pomóc aby podał się do dymisji.

 » Do poz (Echo | 28-11-2016, 15:38:55)

A tobie załatwimy nakaz natychmiastowego zakupu słownika. No chyba, że nie wiesz jak zrobić ó na klawiaturze. Nie mieszkam w Strzelnie, nie wiem czy mieszkała tam patola, czy nie, ale dobrze, że nikt nie ucierpiał.

 » Gdzie sie podziali kominiarze. (bolek | 28-11-2016, 14:50:46)

A ja się pytam czy w ogóle mamy jeszcze jakiś kominiarzy? W moim domu juz nie widzialem żadnego chyba ze 2 lata. Chyba, że o czymś nie wiem i teraz trzeba osobiscie zapraszać tych panów. Albo pojawią się złożyć życzenia noworoczne i z blankietem opłat za caly ten okres nieobecności :)

 » trolle (SR | 28-11-2016, 13:47:34)

widze ze,sami fachowcy,znawcy w tym Strzelnie ..jacy tu sa specyficzni ludzie!band de*ili i tyle

 » Do wiary (Kura | 28-11-2016, 13:44:55)

Przepraszam was bardzo. Czym wam zawinił burmistrz strzelna no czym? Czy on chodzi i podpala? Ogarnijcie się ludzie oszołomy głupie!!!!

 » pożar (mieszkaniec | 28-11-2016, 12:50:37)

Ciekaw jestem , który będzie następny budynek jak sprawa ucichnie i odrestaurują budynek.A po drugie nadzór budynków o stanie budowy powinni zrobić.

 » uwagi moje (Elektron | 28-11-2016, 12:35:49)

Burmistrz honorowo powinien podać się do dymisji! Po drugie: mieszkania komunalne powinny być sprywatyzowane, sprzedane i niech lokatorzy (wspólnoty mieszkaniowe ) martwią się o przeglądy, bezpieczeństwo a przede wszystkim o UBEZPIECZENIA DOMÓW! A parafianie dekanatu strzeleńskiego niech rozbią zrzutkę na pogorzelców, Będzie niezły grosz!

 » Nauka poszła w las !!! (PODATNIK | 28-11-2016, 11:46:00)

Ewidentnie widać , że nie wyciągnięto żadnych wniosków z pożarów na ul . Lipowej i Inowrocławskiej . Przecież gmina zatrudnia a MY PODATNICY opłacamy urzędników odpowiedzialnych (lub nie) za nadzór nad powierzonym im MIENIEM KOMUNALNYM ! GDZIE JEST ODPOWIEDZIALNOŚĆ ???!!!

 » Zgłoszenie pożaru (Waldi | 28-11-2016, 11:28:10)

Ja raz zgłosiłem pożar, gdyż widziałem wydobywający się ciemny dym. Niestety zostałem skazany w sądzie na 600 zł grzywny za nieuzasadnione wezwanie służb. Także nie dziwcie się strażacy i policjanci, że nikt nie dzwoni jak napadają drugiego człowieka, albo jak coś się pali. Dopóki w Mogilnie będzie Prezesem SSR Jarosław Opasiński możemy mówić o kolesiostwie w prost, bo fakty się nie liczą. To ja miałem udowodnić (np nagraniem), że widziałem dym... Więc nie dziwcie się, że teraz filmuje wszystko i wszędzie... a po pomoc nie będę dzwonił, bo nie można na nią liczyć. Mogileński sąd to szopka jakich mało.

 » pożar (mieszkaniec gminy | 28-11-2016, 10:31:36)

NIESTETY KOLEJNY POŻAR KAMIENICY I UTRATA DACHU NAD GŁOWĄ DLA TYCH RODZIN A TEMATY JAKIE NIEKTÓRZY WYPISUJĄ SĄ ŚMIESZNE.PO PIERWSZE CHCECIE ZMIANY BURMISTRZA? NAPEWNO TO KIEDYŚ NASTĄPI I BĘDZIE TO SAMO CO TERAZ I ZNOWU BEZSENSOWNE KOMENTARZE,PO DRUGIE WSZYSCY BY CHCIELI ŻEBY BURMISTRZ DAL PRACE A MOŻE CZAS POMYŚLEĆ TA PUSTA GŁOWĄ I SOBIE POSZUKAĆ SAMEMU PRACY A NIE TYLKO LICZYĆ NA TO ŻE ZOSTANĄ TAKIE OSOBY POPROSZONE PRZEZ BURMISTRZ DO PRACY.LEPIEJ CI KTÓRZY CZEKAJA NA PRACE U BURMISTRZA NIECH SIĘ PRZYZNAJĄ DO TEGO ŻE NIE CHCĄ PRACOWAĆ TYLKO SIĘ CHOWAĆ PO PARKU I INNYCH MIEJSCACH ,MIELIŚCIE PRACE W OERLEMANS TO ZA CIĘŻKO BO TAM PRACA PRZY MYCIU SKRZYNEK CZY UKŁADANIU KARTONÓW JEST ZBYT CIĘŻKA DLA WAS A I MOŻE JESZCZE NAJLEPIEJ JAK SIĘ PRZYCHODZI WCZORAJSZYM DO PRACY .TACY LUDZIE SZUKAJĄ PRACY U BURMISTRZA BO GDYBY KTOŚ CHCIAŁ PRACOWAĆ TO BY SIĘ ŁAPAŁ KAŻDEJ PRACY.

 » telefon na straż (A. | 28-11-2016, 09:09:00)

Ktoś tu napisał,że znieczulica i,że późno zgłoszone, tylko że nie można było się dodzwonić na telefony alarmowe.. Jak można pomóc i co jest potrzebne, z kim się kontaktować w tej sprawie?

 » Pogozelcy (Pozar | 28-11-2016, 07:35:28)

Jak burmistrz mógł pozwolić jednej rodzinie wrócić na dawne mieszkanie a czterech innych zostali bez domu to nie sprawiedliwe wyprowadzili się bo im tak nie dobrze było a jak się spalilo to wrócili i burmistrz nic na to

 » Pożar (JAN | 28-11-2016, 06:29:57)

Tylko rzetelna kontrola budynków gminnych wykonana przez fachowców i dokładnie sporządzony raport dla Rady Miejskiej może uchronić przed następnymi pożarami. Tak to powinno się czynić a nie uprawiać fikcję.

 » pozar (gość | 28-11-2016, 00:02:20)

Jak mozna pomóc tym rodzinom.czego potrzebuja dla dzieci i doroslych;moźe pomoc spoleczna zrobi taki wykaz

 » pozar (gość | 28-11-2016, 00:00:00)

Jak mozna pomóc tym rodzinom.czego potrzebuja dla dzieci i doroslych;moźe pomoc spoleczna zrobi taki wykaz

 » Strażak masz rację (bolo | 27-11-2016, 22:57:10)

strażacy ze strzelna od zawycia syreny byli na miejscu po niecałych 3 minutach a cały dach byl już w ogniu. Znieczulica i spychologia - na pewno już ktoś zadzwonił, ale sobie fajny filmik nagram jak się buda pali. Rozmawiałem z jednym ze strażaków, to mi powiedział że musiało być bardzo późno było zgłoszone do nich

 » Pozar (And | 27-11-2016, 22:50:38)

Jestem z Mogilna. Wspolczuje serdecznie. U nas tez niedawno sie spalil dom. Moge oddac duza szafe w bdb stanie, taka z wieszakami a na dole szuflady. Tylko nie mam transportu do Strzelna.

 » Ludzie puknijcie sie !!!!! (masakra ! | 27-11-2016, 22:46:15)

Ludzie puknijcie się w głowy bo burmistrz robi co może a wy nawet nie możecie popłacić rachunków . A tu prosta matematyka . Jak będziecie spłacać to i będzie kasa na wszystko a nie najwięcej do powiedzenia maja ci którzy siedzą na dupie zamiast iść do pracy i tylko liczą na kase od burmistrza . A skąd on ma na to wziąć jak nie odprowadzacie podatków lub nie płacicie rachunków . Wielki SZACUN dla Pana Burmistrza bo on dla Strzelna bardzo dużo zrobił i ja na waszym miejscu nie narzekałabym na niego tylko wzięła się do roboty i pomogła poszkodowanym . Ale najwidoczniej macie to głęboko bo to nie wam się przytrafiło . !

 » telefony (strazak | 27-11-2016, 21:31:30)

Zamiast trzymać w lapie telefon i kręcić filmiki wystarczyło wykręcić numer 998 i zadzwonic na straz pozarna. Gdyby ktos zadzwonił wcześnie takich strat by nie bylo....juz napewno ktos zadzwonił to ja nie będę dzwonil bo po co...nie bylo tak ? He ?

 » Komunalne mieszkania (Tomek | 27-11-2016, 21:02:34)

Nie powinno być czegoś takiego jak mieszkania komunalne. Ci nieudacznicy nie mogą sobie sami kupić mieszkania lub domu tylko czekają na przydział od gminy. Kupno mieszkania nie jest przecież wcale aż takim dużym obciążeniem. Kamienice powinny być prywatne i wynajmowane rzetelnym lokatorom. A motłoch niech spada na bruk!

 » Pożar (Jarek | 27-11-2016, 20:39:51)

Kolejny pożar kolejne ofiary bez dachu nad głowa może pora na zmianę burmistrza na takiego który zadba o kontrolne budynków i remonty a nie dawanie nierobom jakiś dotacji zapomogi itp

 » pożar (robal | 27-11-2016, 20:25:09)

wina totalna władz, wiadomo,ze ludzie zgłaszają braki rzeczy do remontu a dostaja odpowiedź brak kasy a jak sie cos stanie to wtedy wszyscy sa winni tylko nie władza.Dużo ludzi mieszka/ siedzi? na tak zwanej bombie grozi zawalenie nieszczelne instalacje gazowe, złe instalacje elektryczne cieknace dachy niszczące mienie mieszkanców a litani aby wszystko wymienic jest bardzo duża i tak wszystko z czasem wyjdzie tak jak szydło z worka.Czas sie zastanowic co dalej?

 » Fatalny zbieg czy fatum? (bolek | 27-11-2016, 20:21:02)

Ne jestem przeciwnikiem ani tym bardziej zwolennikiem burmistrza ale stwierdzenie, że to jego wina to tak jak popularne stwierdzenie że wszystko to wina Tuska. Współczuje mu w tym momencie. Jeszcze się dobrze gmina nie pozbierała z jednego pożaru a tu następny. Naprawdę ładnie się ten budynek prezentował na wlocie do miasta a tu kolejna ruina na rubierzy. Żal, co się dzieje w tym mieście?

 » Do "byłej mieszkanki" (adam | 27-11-2016, 20:09:54)

Pusta babo zanim znowu napiszesz coś durnego to chwilę pomyśl, jeśli to możliwe.Skąd wiesz pustaku, że mieszkańcy Strzelna nie wesprą potrzebujących; ile dałaś, gdy była zbiórka na rzecz pogorzelców z ulicy Lipowej? Dobrze, że już tu nie mieszkasz, mniej głupoty się panoszy.

 » żal (BYła mieszkanka Strzelna | 27-11-2016, 20:05:01)

niedawno byłam w Strzelnie i nie uszło mi uwadze wyremontowanie tego pięknego budynku. Żal mieszkanców Strzelna że w takim mojencie nie orgaqnizują sie żeby pomóc rodzinom poszkodowanym a rozstrząsaja nieludzkie emocje. Wstydźcie się

 » żal (BYła mieszkanka Strzelna | 27-11-2016, 20:03:53)

niedawno byłam w Strzelnie i nie uszło mi uwadze wyremontowanie tego pięknego budynku. Żal mieszkanców Strzelna że w takim mojencie nie orgaqnizują sie żeby pomóc rodzinom poszkodowanym a rozstrząsaja nieludzkie emocje. Wstydźcie się

 » żal (BYła mieszkanka Strzelna | 27-11-2016, 20:03:33)

niedawno byłam w Strzelnie i nie uszło mi uwadze wyremontowanie tego pięknego budynku. Żal mieszkanców Strzelna że w takim mojencie nie orgaqnizują sie żeby pomóc rodzinom poszkodowanym a rozstrząsaja nieludzkie emocje. Wstydźcie się

 » Pozar (Ktos | 27-11-2016, 19:29:51)

Ludzie ogarnijcie się , wszyscy są mądrzy po szkodzie. Najlepiej znaleźć kozła ofiarnego na którego spadnie wina. Typowa logika i mentalność polaka.

 » pożar (marcel | 27-11-2016, 19:00:59)

Ludzie zastanówcie się co piszecie. Według niektórych komentarzy to pan burmistrz poszedł i podpalił.Cokolwiek w Strzelnie się wydarzy to według was wina burmistrza.Macie w sobie tyle jadu, nienawiści.Gdyby był inny burmistrz to pożar by nie wybuchł? Weżcie się co niektórzy puknijcie w głowę i zajrzyjcie też czasem do słownika.

 » Tragedia (Anna | 27-11-2016, 18:53:58)

Ludzie kolejna tragedia dramat na same święta. Co nie spalone to zalane a wy piszecie takie brednie brak słów. Ogromne wyrazy współczucia dla tych rodzin oby szybko udało się Wam pomóc

 » Do społeczeństwa (Kim | 27-11-2016, 18:51:41)

Kara boska przyjdzie do tych którzy takie teksty wypisujecie kanalie

 » Budynki (misi | 27-11-2016, 18:44:44)

Przepraszam bardzo ale o budynki gminne musi dbać burmistrz. Ludzie tylko tam mieszkają i opłacają czynsz jakikolwiek on jest ale ustalony przez burmistrza.

 » domy (ty | 27-11-2016, 18:41:13)

nie którzy biedni niepłacą czynszu ale więcej wydają na miesięczne utrzymanie takiej waloncej starej chałupy niż niektóry płaci czynsz w bloku jak co czeci dzień korki siadają rury pękają i dziury w scianach się robią bo mury są chyba z gliny

 » do poz (bzyk | 27-11-2016, 17:45:35)

poz zainwestuj w słownik..."kture szpecom" W jakim to języku?

 » Pozar (Strzelno | 27-11-2016, 17:44:36)

Jak czytam ludzie wasze komentarze to brakuje mi słów żeby was określić pali się dom - wy na burmistrza czy to on podpala czy on jest winien że ktoś nie dba o to co ma. To nie on sprawdza instalacje elektryczne tylko fachowcy. A i to nie u niego ludzie składają wnioski na mieszkanie i to nie Burmistrz sam decyduje komu je dać. I na koniec komentarze przeciwko burmistrzowi piszą chyba ludzie którym nie udało się na sztuczne łzy czegoś otrzymać.

 » pożar strzelno (miśka | 27-11-2016, 17:35:43)

ludzie ogarnijcie sie co wy chcecie od tego burmistrza najeżdżacie na niego a jak coś trzeba siedzicie jak trusie u niego.. całe miasto korzysta z usług burmistrza a teraz z niego robicie potwora temat pożaru ucichnie a wy bez żadnych skrupułów będziecie dalej wchodzić mu w łaski. a syf w strzelnie był od lat jak pamiętam jak rządzili inni burmistrzowie i przyjdzie nowy burmistrz i syf będzie dalej w mieście i będą płonęły inne kamienice i kto wtedy będzie temu winien LUDZIE ZASTANÓWCIE SIĘ CO PISZECIE!!!

 » MEDY (Normalna 23 | 27-11-2016, 17:33:12)

Wy się leczcie ludzie! Co to za kometarz ! Jakim prawem KOMETUJECIE I PO CO! CO BURMISTRZ CO PATOLOGIE ! TO PIE.....STRZELNO ZACOFANE! WY TYLKO TYM ŻYJECIE CZYJAS KRZYWDA,SMUTKIEM,POMYLKA TYM SIE KARMICIE GNIDY CHO*ERNE! KTO NIE JEST I NIE BYL W TAKIEJ SYTUACJI JAKIM PRAWM SIE WYPOWIADA!CO BURMISTRZ ! USIAC NA JEGO KRZESLE WYSLUCHUJ WIECZNIE PROBLEMOW LUDZI , ZNAJDZ SIE W JEGO SYTUACJI I PODEJMUJ TAK WAZNE DECYZJE ZEBY UNUKNAC TAKICH PODLYCH KOMETARZY OD LUDZI TAKICH JAK WY ! ALE NIESTETY SIE NIE DA! BO WY TYM MEDY STRZELINSKIE SIE KARMICIE! BURMISTRZ JEST BARDZO DOBRY , Z SERCEM OTWARTY DLA LUDZI KTOZY TEJ POMOCY POTRZEBUJA! A WAM .... W ...! MEDY

 » poz (poz | 27-11-2016, 16:45:53)

W STRZELNIE I MOGILNIE JEST DUZO KAMIENIC GMINNYCH JAK PRYWATNYCH DAC NAKAZ REMONTÓW ! KOMUNALNYCH I PRYWATNYCH KAMIENIC I DOMÓW KTURE SZPECOM MIASTA ! DOBRAC SIE POWINIEN NADZUR BUDOWLANY A NIE DOPIERO JAK COS SIE DZIEJE !

 » narzekanie (lolek | 27-11-2016, 16:45:43)

co ty chcesz od naszego burmistrza ktory tak by odrazu bylm na miejscu i zapoznał się z sytuacją ludzie ogarnijcie się pożąr to katastrofa która jest niespodziewana przeważnie..zamiast te brednie wypisywać dowiedzcie się jak można pomóc rodzinom

 » Pożar (Krzysztof | 27-11-2016, 16:45:28)

Moja siostra tam mieszkała z niepełnosprawną córką,nie należy do żadnej patologii,sama musiała wyremontować mieszkanie idbała o wszystko jest samotną matką i jest to już drugie mieszkanie które musiała odnowić na swój koszt,do dzisiaj spłacany kredyty

 » Pożar (***:( | 27-11-2016, 16:33:48)

Na Matczaka wjezdzacie a na pewno nie jednemu z was tyłek uratował. Przyczyny pożaru jeszcze nie są znane. Zanim kogoś ocenicie popatrzcie najpierw na siebie.

 » Burmistrz (samolot | 27-11-2016, 16:30:40)

CO TO ZA PATOLOGIA pisze Ciągle ze to wina Burmistrza,itd itp. Tego już się czytać nie da. Do pracy się weźcie a nie tylko siedzieć przed komp.i się wymadrzac. Ja mam własną działalność płace podatki i nie mam nic do zarzucenia panu burmistrzowi. Ale to trzeba coś w życiu robić żeby zarobić i czegoś się dorobić a nie tak jak wy ..ludzie od palenia papierosów,brania zapomogi i udawanie inteligencji poprzez krytykowanie wszystkich tylko nie siebie.Pozdrawiam panie burmistrzu.

 » pożar (strzelno | 27-11-2016, 16:25:38)

Wezdzie sie ludzie do pracy, a nie wypisujecie glupie komentarze.

 » Co się dzieje w tym Strzelnie (lopj | 27-11-2016, 15:46:57)

Znowu pożar, to jest nienormalne. Co się dzieje w tym Strzelnie.

 » pożar (Strzelnianka | 27-11-2016, 15:46:32)

I znów burmistrz będzie "płakał". Może czas zmienić władze? Który to już pożar za kadencji "miłościwie nam panującego"? Wyremontował dom przy ul. Michelsona dla ludzi poszkodowanych w takich tragediach i oprócz mieszkających tam pogorzelców z ul. Inowrocławskiej nie ma wolnych lokali bo dał je ludziom z listy. Teraz będzie czekał aż rodziny i proboszcz tych ludzi przygarną na wieczne zawsze. Wyrazy współczucia dla poszkodowanych

 » Do ??????????????? (Mala | 27-11-2016, 15:40:48)

To że niektórzy ludzie nie mają z czego zapłacić podkresle tak śmiesznego niskiego czynszu , to nie oznacza że mają im zrobić domy w lesie bo tam ich miejsce .. Ciekawe jak PAN/PANI mieli taką sytuację .. Tatcy z ludzie jak nie mają z czego zapłacić to niech burmistrz ta pracę . A nie zatrudnia takich co tydzień porobia a zaś na chorobowym ..

 » domy (ty | 27-11-2016, 15:40:39)

nie którzy biedni niepłacą czynszu ale więcej wydają na miesięczne utrzymanie takiej waloncej starej chałupy niż niektóry płaci czynsz w bloku jak co czeci dzień korki siadają rury pękają i dziury w scianach się robią bo mury są chyba z gliny

 » Tragedia :( (Heniu | 27-11-2016, 15:20:18)

I znowu w Strzelnie doszło do dramatu. Widac brak odpowiedniego sprzetu u strazakow do takich dzialan to juz chyba 5 pozar kamienicy w Strzelnie i co zrobiono zeby zakupic odpowiedni sprzet do tego typu dzialan ? Specjalny podnosnik musi przyjechac z KPPSP w Inowrocławiu bo w naszym powiecie bida albo brak odpowiednich ludzi na stanowiskach ktorzy cos załatwia .Ilu jeszcze ludzi musi ucierpiec zeby jednostki mialy odpowiedni sprzet. Apeluje do wladz naszego powiatu zeby zaczely dzialac pozyskiwac fundusze unijne na tego typu sprzet .

 » Pożar (Jarek | 27-11-2016, 15:17:49)

Kolejny pożar kolejne ofiary bez dachu nad głowa może pora na zmianę burmistrza na takiego który zadba o kontrolne budynków i remonty a nie dawanie nierobom jakiś dotacji zapomogi itp

 » Pożar (Anna | 27-11-2016, 15:15:54)

Ktoś robi przegląd instalacji, ktoś się pod tym podpisuje, ktoś sprawdza kominy, czy jet to fikcja tylko na papierze? W końcu bloki na osiedlu Piastowskim też mają fikcyjną wentylację, ale ktoś się tym zajmuje. Burmistrz jest winny, nie kontroluje niczego w tym mieście, nie odpowiada za nic. Syf i ruina, ciekawe jak odda do RPO ten milion, brak słów!!!

 » Pożar (Anna | 27-11-2016, 15:06:09)

Ktoś robi przegląd instalacji, ktoś się pod tym podpisuje, ktoś sprawdza kominy, czy jet to fikcja tylko na papierze? W końcu bloki na osiedlu Piastowskim też mają fikcyjną wentylację, ale ktoś się tym zajmuje. Burmistrz jest winny, nie kontroluje niczego w tym mieście, nie odpowiada za nic. Syf i ruina, ciekawe jak odda do RPO ten milion, brak słów!!!

 » Cymbały jedne (Frank smootha | 27-11-2016, 15:02:47)

to nie wina burmistrza, że budynek się pali. Może jak wam ptak nasra na te puste łby to też wina włodarza...? Chu..wej baletnicy to i... Szczekajcie dalej zawistnicy a normalni niech się z tego śmieją hahahahaha.

 » pożar (jan | 27-11-2016, 14:59:51)

jeden z ładniejszych budynków

 » Ubezpieczenie (Irena | 27-11-2016, 14:56:44)

Ciekawe czy mieszkania były ubezpieczone. Pewnie to też powinno być w gestii Burmistrza

 » kino (mieszkaniec | 27-11-2016, 14:44:28)

kino było ale w PRL pamiętam Bruce Lee

 » ???????????? (abc | 27-11-2016, 14:42:53)

Jeżeli w komunalnych mieszkaniach jest tak źle i są zniszczone to ciekawe dzięki komu są te zniszczenia ? Przecież ani ja ani Burmistrz nie chodzimy robić tam gnoju - jak lokatorzy dbają tak mają a jeszcze większość zalega z tymi śmiesznie niskimi czynszami. Patologii pobudować ziemianki i szałasy w lasach miradzkich i tam ich wykwaterować a nie oddawać wyremontowane za moje podatki mieszkania które zniszczą i zgnoją.

 » Ubezpieczenie Budynku (misi | 27-11-2016, 14:25:53)

Ciekawe czy burmistrz Matczak wyciągnął wnioski i ubezpieczył budynek na jakąś rozsądną kwotę, która chociaż w części pokryje straty?

 » STRZELNO (gość | 27-11-2016, 14:20:30)

Nie obwiniajcie nikogo bo nie wiecie co było przyczyną a to że był remont to tylko zewnątrz a w mieszkaniach to chyba każdy sam i być może stara instalacja a wiecie że jeszcze w wielu gminnych domach jest stara instalacja -u mnie też jest stara jeszcze w takich rurkach.no wiadomo że domy są zrujnowane ale nikt nie chcę ich zrobić a dopiero jak tragedia to jest ubolewanie niestety za póżno ale dobrze że nikt nie ucierpiał

 » pozar (strzelnianka | 27-11-2016, 14:20:27)

nowy budynek, brak słow

 » pożar (mieszkaniec | 27-11-2016, 14:04:38)

Kolejny pożar kamienicy osp bezradni na takich wysokościach panie burmistrzu zakup podnośnika i szybka akcja. Mogilno za daleko by coś zdziałali. Na dogaszanie ok.

 » Brak słów... (Ploter | 27-11-2016, 14:01:50)

W tak tragicznych sytuacjach marzy mi się ustawowy zakaz dostępu do internetu albo choć możliwości komentowania dla wszystkich imbecyli, którzy próbują zabłysnąć. Pamiętajcie, że każdego z nas w każdej chwili może spotkać taka tragedia. Choć d*bil tego nie zrozumie...

 » kino (ergh | 27-11-2016, 13:56:05)

Teraz to juz calkiem nie bedzie co tu robic.Wyprowadzka.

 » ??????????????? (no nie | 27-11-2016, 13:55:20)

Tak to jest jak nowo wyremontowane mieszkania i mienie gminne daje się w użytkowanie patologii co nigdy nic nie posiadała a tylko potrafi żądać i niszczyć = brawo Matczak.

 » X (Marcin | 27-11-2016, 13:41:29)

w Strzelnie nie ma kina

 » Czarna niedziela (GUST | 27-11-2016, 13:37:25)

Już jest nowe powiedzenia "Jaram się Tobą jak kino w Strzelnie"

 » Pożar (Jarek | 27-11-2016, 13:34:46)

Kolejny pożar kolejne ofiary bez dachu nad głowa może pora na zmianę burmistrza na takiego który zadba o kontrolne budynków i remonty a nie dawanie nierobom jakiś dotacji zapomogi itp

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Pobici w Kwieciszewie (11)
 » Nielegalny zrzut ścieków (27)
 » Zderzenie w Dąbrówce (5)
 » Krzesiński nadal starostą? (87)
 » Wyburzą budynki (6)
 » Zdrowe odchudzanie (0)
 » Przejażdżka z promilami (7)
 » JW: Zmiany w radzie (40)
 » STRZELNO: Radni wybrani (10)
 » POWIAT: Nowi radni (73)
 » MOGILNO: Wybraliśmy radnych (46)
 » WYBORY 2024: Strzelno (18)
 » WYBORY: Jeziora Wielkie 2024 (9)
 » WYBORY: Dąbrowa 2024 (30)
 » Wybory Samorządowe 2024 [Relacja] (147)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ